Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Har de med store pupper mer melk enn de med små?
Bella mamma Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Hehe.. Man skulle tro det, men det har ingenting med melke produksjonen å gjøre!!
#gurimalla# Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Nei,nei...har ingenting med saken å gjøre...
*Aina30 Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Behøver ikke være d. Jeg har små pupper men har masse melk. til sine Ei jeg kjenner har veldig store pupper, men hun hadde melk bare noen uker til sine små. Men er sikkert omvendt oxo
lifa og Eline Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Ett lite eksempel. Har en tante med minst d- cup i bh hun hadde ikke melk til sin sønn. Jeg fyller ikke en gang ut a-cup i bhèn jeg har og har hatt i snart 8,5 mnd. mer enn nok. Har faktisk vært nødt til å pumpe i eprioder pga. veldig brystspreng og drypping fra brystene.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Nei, det har nok ikke noe å si.... Jeg har små pupper og har MYE melk
Bromelia Skrevet 19. oktober 2006 #7 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har hørt motsatt jeg da... små pupper = mye melk... Har ei venninne som nesten ikke har pupper i det hele tatt, og hun hadde masse melk. Pumpa nesten en halvliter pr. dag i tillegg til at babyen drakk så mye den ville...
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #8 Skrevet 19. oktober 2006 hei hei. Jeg har store pupper ( bruker G cup, etter jeg ble gravid) og hadde nok til lillemann til han var 4,5måneder, siden han spiste hver annen/tredje time, klarte jeg ikke produsere nok til han, til hvert måltid. (og ja jeg vet hvordan man øker produksjonen :-) Har fått det spørsmålet noen ganger ;-) ) Han er ganske stor for alderen, men allikevel tror jeg ikke det har noen sammenheng mellom puppestørrelse og melkeproduksjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå