Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har hatt litt problemer med småmark etter at jeg fikk kick og spiste en eske med plommer... Som etterpå viste seg å være fulle av dem! ÅÅÅh!! Jeg tok en vermox - og nå lhar jeg funnet ut at det frarådes gravide.. Kan jeg miste barnet mitt nå? At jeg kunne være så dum! Er i 36 uke.
Mayken Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Dette vet jeg ingenting om. Men jeg ville ringt føden med en gang og snakket med dem. lykke til
2barns mor Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Ring Føden tvert å snakk med de. Ingen vits i å gå å bekymre seg forhåpentligvis unødvendig. Vet ikke noe om dette, men for all del ring!!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Hei. Grunnen til at Vermox frarådes gravide, er at man ikke vet om og evt. hvordan de vil påvirke foster. Det har blitt utført noen forsøk på dyr, men de er ikke så lett å sammenligne med mennesker. Og når man ikke vet, kan man ikke si at det er greit. Men dette vil nok gå helt fint, spes siden du er i uke 36. Men er du veldig urolig, så ring føden. (ikke få panikk om du får vondt i magen, er veldig vanlig bivikning)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå