Gå til innhold

mensen og spray

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde gått på spray i 15 dager, og fikk DEN mensen. Har aldri hatt så kraftig mens. Men etter 4 dager var det slutt. Har dere opplevd det samme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også hadde mye denne gangen og ikke så lenge som jeg pleier å det var min mann glad for hehe... og jeg også da sef....

Skrevet

Hei!

Når kom mensen hos dere da dere sprayet? Jeg er på dag 13 av sprayingen og skal begynne med sprøyter fra den 25.10. Har ingen symptomer på kommende mens, bare mine konstante ømme pupper:-) Er litt bekymra for at jeg ikke skal få noen blødning med det første og at jeg må utsette stikkinga. Alt man skal bekymre seg for....

Idiotisk, I know!! Blødningen skal jo komme i løpet av 1-2 uker, ikke sant?

Skrevet

Venninna mi blødde ikke i det hele tatt. Og det er også normalt sier hun.

Skrevet

"Venninna mi blødde ikke i det hele tatt. Og det er også normalt sier hun.

lillepanter"

Rart. . Har alltid fått muntlig og skriftlig beskjed at mensen MÅ ha startet, FØR en kan begynne på stikkingen :)

Skrevet

Nillenalle!! Kanskje en graviditetstest må taes?

Skrevet

Hmmm... kan hende det er anderledes etter hvilken medisin man bruker. På min står det: "under bruk av spray, vil du noen ganger få en menstrasjonslignede blødning....hvis du ikke får blødning, er dette også normalt."

Jeg bruker Synarela spray og Gonal - f sprøyter.

Men å ta en gravid-test er ikke så dumt. Det må man gjøre før man starter stikkingen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...