Gå til innhold

grrrrrrrrr...hvorfor kommer ikke tanta når man har testa neg. og skal begynne på pergo?????

Anbefalte innlegg

er 2 dager ikm og venter og venter på den der forbannade tanta som ikke vil komme....vil jo begynne med pergoen NO!!!!!!!!!!!!!!

typisk.....blæh...

man skulle ha vært født som mann,så hadde man sluppet alle de tr bekymringene....sukk....

Fortsetter under...

hehe, ja det sto jo i overskriften din! litt blind jeg ;o)

irriterende da! jeg skulle ha begynt med pergo denne gangen, men hadde så rare blødninger at jeg ikke visste hvilken dag jeg skulle begynne... så nå må jeg vente til neste gang.... gleder meg!

ja,det er spennende...eg bruker metformin i tillegg til å skal bruke pergo....og min gyn mente det skulle klaffe med det..så eg håper så inderlig at tr komme snart...man blir jo bare mere og mere utålmodig...og man blir jo ikke yngre med årene heller....;)

du får ha masse lykke til:)))))

klem:)))

nei, det er veldig rart for jeg blir heller ikke yngre med årene... merkelige greier... trodde det ja..... hehe!!

fikk jo til og med høre fra svigermor at min biologiske klokke tikker....(blir 28 i desember).

har stooore forhåpninger til pergo kuren ja....

men det er jo lenge til jeg får begynt.

hvis tanta di har bestemt seg for å komme så håper jeg virkelig at hun kommer fortere enn fort nå så du får begynt!!

lykke til :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...