Gå til innhold

hvor lenge etter stripping fkk du effekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var hos JM som strippet meg nå nettopp. har ganske mye smerter etter det. jeg fik to sovetabletter for å få sove litt også. mormunnen, var veldig moden, men ingen åpning. kan det skje noe snart da? er ei uke over termin§

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk effekt med en gang, for fødselen startet den. Fødte 10 timer etter strippingen. Legen gjorde strippingen veldig grundig, hun tok ti runder innimellom kynnerne. Hun sa at såpass må det være for at det skal virke. Så det skal jeg jammen få gjort denne gangen også hvis ting drøyer. Jeg var forresten moden og tøyelig, med 2 cm åpning.

Skrevet

Hvordan fikk hun strippet deg når du ikke hadde åpning? Vært hos jordmor i dag jeg også og hun fikk ikke strippet meg, da hun trenger åpning og 2 fingre inn for å få til det. Hm..

Skrevet

hun tøyde å dro i det lille som var igjenn av den modne livmorhalsen da! hun kallte det stripping fordi det var stimulering og kunne provosere det til å gå litt fortere til å åpne seg! det var nå det hun sa til meg vaffal!

Skrevet

eg hadde 2-3 cm åpning da eg ble strippet...hadde ingen tegn på fødsel.. hun strippet meg til 4 cm.

riene startet rett etterpå...hadde rier med 10 min mellomrom resten av dagen... kl 8 neste morning var gutten min født.. så stripping var veldi effektivt på meg:)

Skrevet

Var hos jordmor på termin sist uke og i dag. Siden jeg ikke hadde åpning sist, hadde jeg håpet på forbedring i dag. Men neida. Hun kjente åpningen, men fikk ikke inn noen finger, så fikk ikke strippet meg. Men merker at hun har vært oppi der, hatt mye kynnere i hele dag. Men spørs vel om det hjelper noe... Fått overtidskontroll neste torsdag, men håper jo at noe skal skje før det. Jeg fikk time hos akupunktør i dag, tenkte det er verdt et forsøk... Men vi får jo se da. Uansett skjer det jo noe fra neste torsdag.. Sorry at jeg ikke kan svare deg på det du lurer på. Men siden ikke du heller hadde åpning, så må de jo ha gjort noe likt med oss, hehe. Får håpe det hjelper noe allikevel da. Lykke lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...