hønsemor Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Er det mange som bare bruker våtservietter når de er ute på tur og sånn? Hva bruker dere i tilfelle hjemme (evt. skal bruke?)? Klut og vann? Jeg er litt usikker på hva jeg skal bruke. Det går ikke å nå vasken fra der jeg skal stelle lillemann...
Mille-k Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Klut og vann hjemme, coop våtservietter ute. Mange bruker enganspapirkluter, de like rikke jeg. Kan kjøpe vaskefat til å ha ved stellebordet...
2barns mor Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har tidligere brukt og kommer til å bruke igjen våtservietter til å ta den værste avføringen med, deretter klut og vann. Bruker flanellkluter til å tørke rumpa med, dette er kjempefint og mykt til babyen. Kun våtservietter når vi er borte ja!!!
hønsemor Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2006 Kanskje jeg må gå til innkjøp av noen flere kluter da? Og et vaskefat kanskje? Jeg har brukt mye våtservietter til min sønn på 2 år. Det var liksom så tungvindt med kluten og det der, for jeg brukte det i starten. Nå får jeg legge forholdene bedre til rette tror jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå