Gå til innhold

Blødning, UL i dag og alt bra så langt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en brunaktig blødning i går og ble veldig bekymret da jeg har hatt en MA tidligere. Ringte sporenstreks til privat UL og fikk time i dag. Spenningen var stor før timen. Jeg var helt sikker på at vi ikke ville finne noe liv der inne. Men heldigvis, mine bange anelser ble gjort til skamme. For der inne var det et hjerte som banket og en liten kropp som beveget på seg. Jeg er imidlertid ikke helt beroliget fordi blødningen kom fra morkaken. Det er ikke mer enn et halvt år siden jeg opplevde en dødfødsel pga total morkakeløsning. Er det noen som vet om blødning fra morkaken tidlig i svangerskapet kan indikere morkakeproblemer? Jeg er selvfølgelig engstelig for at moraken skal svikte på en eller annen måte. Legen virket imidlertid ikke bekymret og det til tross for at jeg fortalte om morkakeløsningen før undersøkelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal på UL det er helt sikkert, er jo brunaktig det jeg har, men skjønner egentlig ikke hvordan legen kan konstatere MA ved 5 sekunders GU(overdriver ikke) Håper det går bra for deg videre!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...