Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Hvor lang/tung er deres? min jente er 73 cm og 11340 g. Stoooor jente.... )
Hilde85 Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 oi... hehe.... mi er lita da... 69 cm og 8590 gram.... lita men god og rund:) hva gjør jenta di av ting? krabbing, gå og sånne ting....
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 åler seg superfort og setter seg opp selv. Står oppe på alle 4 klar til lå krabbe, men hun står fast der og bare vugger fram og tilbake. Din da?
Hilde85 Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 åler seg kjempefort... følger etter meg på kjøkkenet og sånn... hehe... og i sta reiste hun seg opp på alle fire for første gang:) også går ho litt aleine me gåbil... men ikke sotte seg opp selv enda og ikke reist seg...
lifa og Eline Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 He he må le litt. Jeg har en kjempeaktiv snart 8,5 mnd. gammel jente som er lettvekter i forhold til deres 2 babyer. Hun var på veta for 2 uker siden akkurat 8 mnd. og da veide hun 7140 gram og var 69 cm lang. Hadde bare gått opp 160 gram siden hun var 7 mnd. Hun har krabbet siden 6,5 mnd. begynte å ake seg bakover når hun var nesten 5 mnd.. når hun var litt over 5 mnd. begynte hun å trene på karbbeteknikken, hadde en ferie med masse underholdning fra henne. Nå reisr hun seg oppeter ting og krabber dagen lang. Har begynt å trene seg på å reise seg opp midt på gulvet. stod 10 sek. uten støtte i dag. De som ser henne og har erfaring med flere barn mener hun kommer til å gå når hun er 10 mnd. Blir spennend eå se. Vet i hvertfall at jeg skal ønske meg penger til henne til jul som skal gå til vintersko! Uansett hvor tidlig utte eller hvor gjennomsnitt disse 8 mnd. gamle babyene er så er det kjemepmye spennende å oppleve det går så fort. plutselig har de klart noe de kanskje har øvd på i flere uker. kjempegøy:
PMST Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 ja lettvekter her også.. krabber og kryper dit hun vil, står støtt opp etter bord og diverse,går stødig rundt bordet no. har begynnt å slippe seg å står noen sek før hun deiser ned på stumpen . har lært å sette seg sakt ned ,øvelse gjør mester.hehe hun har vært på vei framover siden 4,5mnd så begynner å bli vant til dette...hehe hun er ca 8500-8700 gr /73,5 cm ettsted nettopp vært syk så jeg tror hun har gått litt ned. Men her er det full fres og vi koser oss
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #7 Skrevet 19. oktober 2006 Var ikke på kontroll ved 8 mnd, men minsten var nøyaktig like tung som jenta di var ved 8 mnd da han var akkurat 7 mnd. Og da var han 74 cm.
Beama Skrevet 19. oktober 2006 #8 Skrevet 19. oktober 2006 snuppa var 74 cm og 9230 gram.. litt lengre enn din.. men endel lettere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå