Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang/tung er deres?

min jente er 73 cm og 11340 g. Stoooor jente.... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi... hehe.... mi er lita da... 69 cm og 8590 gram.... lita men god og rund:) hva gjør jenta di av ting? krabbing, gå og sånne ting....

Skrevet

åler seg superfort og setter seg opp selv. Står oppe på alle 4 klar til lå krabbe, men hun står fast der og bare vugger fram og tilbake.

Din da?

Skrevet

åler seg kjempefort... følger etter meg på kjøkkenet og sånn... hehe... og i sta reiste hun seg opp på alle fire for første gang:) også går ho litt aleine me gåbil... men ikke sotte seg opp selv enda og ikke reist seg...

Skrevet

He he må le litt. Jeg har en kjempeaktiv snart 8,5 mnd. gammel jente som er lettvekter i forhold til deres 2 babyer.

Hun var på veta for 2 uker siden akkurat 8 mnd. og da veide hun 7140 gram og var 69 cm lang. Hadde bare gått opp 160 gram siden hun var 7 mnd.

Hun har krabbet siden 6,5 mnd. begynte å ake seg bakover når hun var nesten 5 mnd.. når hun var litt over 5 mnd. begynte hun å trene på karbbeteknikken, hadde en ferie med masse underholdning fra henne.

Nå reisr hun seg oppeter ting og krabber dagen lang. Har begynt å trene seg på å reise seg opp midt på gulvet. stod 10 sek. uten støtte i dag.

De som ser henne og har erfaring med flere barn mener hun kommer til å gå når hun er 10 mnd. Blir spennend eå se.

Vet i hvertfall at jeg skal ønske meg penger til henne til jul som skal gå til vintersko!

Uansett hvor tidlig utte eller hvor gjennomsnitt disse 8 mnd. gamle babyene er så er det kjemepmye spennende å oppleve det går så fort. plutselig har de klart noe de kanskje har øvd på i flere uker. kjempegøy:

Skrevet

ja lettvekter her også..;) krabber og kryper dit hun vil, står støtt opp etter bord og diverse,går stødig rundt bordet no. har begynnt å slippe seg å står noen sek før hun deiser ned på stumpen .

har lært å sette seg sakt ned ,øvelse gjør mester.hehe

hun har vært på vei framover siden 4,5mnd så begynner å bli vant til dette...hehe

hun er ca 8500-8700 gr /73,5 cm

ettsted nettopp vært syk så jeg tror hun har gått litt ned.

Men her er det full fres og vi koser oss ;)

Skrevet

Var ikke på kontroll ved 8 mnd, men minsten var nøyaktig like tung som jenta di var ved 8 mnd da han var akkurat 7 mnd. Og da var han 74 cm.

Skrevet

snuppa var 74 cm og 9230 gram.. litt lengre enn din.. men endel lettere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...