Gå til innhold

Hjelp...! Pris på Emmaljunga-vogner!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen av dere som har Emmaljungavogner har priser i hodet, i Norge eller Sverige eller hvor som helst... Finner ingenting på nettet. Jeg er ute etter en sportsvogn, ønsker meg egentlig Emmaljunga Duo Edge sin sportsdel, men trenger ikke bagdelen og vet ikke om jeg kan kjøpe den uten... Eller så lurer jeg på Emmalunga city cross. Den virker som en god sportsvogn, Classic sports også. Noen som vet?? Eller har tips til butikker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

duoedge kjøper man i sin helhet, altså i en pakke.

citi crosskosta 4500 når jeg kjøpte den i sommer

jeg bor i ski, så for meg var eneste butikkene som fører emmaljunga rudi i ullevålsveien og rudi på grønnland evn strømmen, og babykos i sandvika. Oversikt over norske forhandlere finner du på den norske emmaljunga siden.

Skrevet

Hei!! Ser du ønsker deg sportsdelen til emmaljunga duo edge.... Vil bare be om at du tenker deg godt om. Vogna er utrolig fin, men den er svintung. Har ei slik selv. Jeg klarer ikke å bruke den til min to år gamle sønn nå når jeg er gravid med nr.2. På grunn av den store str er den super til sovevogn. Tror ikke min sønn hadde hatt like god plass i en annen sportsvogn. Tenk over behovet ditt....skal du bruke den i butikker, inn og ut av bil o.l. Den er tung... Lykke til med sportsvognvalget. Det er spennende:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...