solita 06 Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg vurderer å kjøpe pent brukt teutonia mistral, da oppgangen der jeg bor er ganske smal. Kjenner ingen som har brukt den, men har fått den anbefalt hos baby shop. Synes mykbagen ser litt liten ut, er det plass til lammeskinn, dyne, pledd? Evnt voksipose? Ser at spørsmålet er stilt før, men: mååå en virkelig ha voksipose, eller holder det med lammeskinn, dyne og ullpledd oppi bagen?
Vifikkiaugust Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Vi har kjøpt Teutonia mistral og jeg har lenge lurt på det samme som deg,- trenger man egentlig vognpose? Etter å ha kikka litt på disse sidene og snakka med en veldig hyggelig selger av barnevogner, så har jeg funnet ut at det trenger man absolutt ikke. Det er faktisk ikke plass heller! Så vi har kjøpt et lammeskinn som ungen skal ligge på, med dyne og ulteppe over. Passer perfekt! Er man litt usikker på om dette er nok på en veldig kald dag, kan man jo kle litt ekstra på ungen også da. Ullundertøy f.eks. Man bør jo ikke oppholde seg så lenge utendørs da heller. Når man skal begynne å bruke sportsvogndelen, kan man ta ut platen i bunnen av mykbaggen og bruke den til vognpose. Genialt spør du meg! Så, jeg ville kjøpt vogna jeg. Sikkert et godt kjøp! Den er jo veldig lett og virker veldig ok syns jeg. Tar liten plass sammenslått også. Kåra til best i test mener jeg å ha lest et sted også.
Mrs. Bouquet Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 teutonia lammeskinnspose og odewälder lammy xl skal passe perfekt. Søk på Rita Holm på www.finn.no. Hun har jeg kjøpt både bvogn og disse posene av. Hun selger nytt og er billigere enn de fleste butikkene i landet.
CiljaS Skrevet 28. oktober 2006 #4 Skrevet 28. oktober 2006 Vi har kjøpt vogna og skal ha en god varm pose oppi med kun en pledd over. Dyne blir overflødig. Tror vogna er super, gleder meg til å trille!
Mrs. Bouquet Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Nå har jeg prøvd mitt, og det ble ganske trangt med lammeskinnspose fra teutonia i softbagen, men lammy xl dun/lammeskinn er helt topp. veldig stilig når man skal bruke i sportvognen også.
72-modell Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 Hei, Sønnen vår ble født i august, så da vinteren kom, tok vi ut vognbagen og erstattet den med en lammeskinnspose. Hadde nok ikke fått det oppi vognbagen, nei. Men ellers er vi veldig fornøyd med den vognen og tenker nå å bruke den til nestemann, som kommer i januar. Men jeg tror ikke vi får lammeskinnet oppi bagen som sagt, så kanksje heller kjøpe noe varmt ull hos Nøstebarn og ha det oppi vognbagen? Litt usikker jeg oså. Noe jeg var litt misførnøyd med, var at i og med at vognen er ganske lav, er det ikke plass til så mye under, hvis du har handlet og sånn... Men det som er superbra med vognen er at du kan "bøye håndtaket over",slik at barnet kan se enten mot deg eller fra deg, det siste er veldig praktisk med et litt eldre barn, som sitter mye i vognen. Slipper å bare se Mamma, liksom... Så alt i alt, vi er fornyde med vognen, og den holder seg bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå