Gå til innhold

3 mnd og søvn om natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta vår våkner så innmari ofte om natta. ender alltid med pupp. hva skal vi gjøre? ofte griner hun, men virker ikke som hun har vondt i magen. kan det være tenner? sikler slimete og klør i munnen, og er VELDIG sur...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hatt nettopp samme problem som deg.våknet opp ca hver2-3t..tror kanskje jeg hadde økedager jeg...du kan ikke ha det samme du da?

Skrevet

men det har liksom vært sånn så lenge. syns alle andre babyer får mat bare en gang om natta. her er det liksom tre ganger mellom 21 og 5...

Skrevet

Tiril sov sin første hele natt igår og håper det er begynnelsen på slutten av nattamming!! (hehe...optimistisk jeg)

Har som oftest vært opp 1 og kanskje 2 ganger om natta, men i begynnelsen sleit vi veldig med å få henne til å sovne igjen, men det har nå gått seg til det også! I begynnelsen av denne uka hadde hun mest sannsynlig økedager for da var jeg opp hver 2-3 time om natta og bare ga henne pupp også sovnet hun igjen.

Tror hun sov hele natta fordi hun var slapp og sliten (tok vaksine på tirsdagen).

Skrevet

hun spiser tre ganger hver natt, men våkner i tillegg til dette også. skjønner bare ikke hvorfor...

Skrevet

Hvor sover hun? har dere det mørkt? Kveldsrutiner?

Skrevet

hun sover i senga si ved siden av oss. bader, pupper og koser om kvelden, men det er veldig vanskelig å si når hun vil legge seg. frme til nå har jeg bare lagt henne i senga med smokk klokka 21, og da har hun sovnet selv. Nå blir hun hysterisk når hun legges, uansett når det er...

Skrevet

Kanksje prøve å legge henne tidligere??

Plutselig ville snuppa her legge seg tidligere enn det hun pleide.. I begynnelsen var det 22-23, så 21.30, 21,20.30 og nå legger hun seg 19.30!!

Men hun sover på eget rom (har gjort det siden hun var 4 uker) Kanskje det er noe å tenke på? Hun lukter kanskje melk og mamma og vil ha kos??

Skrevet

har tenkt tanken, og har også prøvd å legge henne tidligere, uten at det hjelper.hun blir helt sprø av å legge seg, bare vrir seg og stresser og hyler...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...