Gå til innhold

Mitt høye SF-mål kommer bare av mye fostervann! Jippi!

Anbefalte innlegg

Var på sykehuset i dag for ultralydundersøkelse pga høye sf-mål gjennom hele svangerskapet. Legen mente at jenta nå er ca. 2500 kg og estimerte vekta ved ul-termin til litt under 4kg (litt over gjennomsnittet). Er det derimot mensterminen min som stemmer, er hun helt på gjennomsnittet.

Det var mye fostervann der inne og hun mente bestemt at det var grunnen til stor livmor. Skal inn igjen om 4 uker for en ny ul da, for å sjekke utviklingen. Helt nydelig å se nurket igjen, til tross for at vi ikke klarte å se hverken kjønn (skulle gjerne fått bekrefta dette, men pytt) eller ansikt.

Og så var vi innom nyåpningen til Barnas Hus i Tønsberg og kjøpte reiseseng til 200,- og sprinkelbeskytter til 75,- Blir nok flere turer dit etterhvert!

Fortsetter under...

Annonse

Barnas Hus ligger i samme bygg som Skeidar, på Kilen. Mye fint der ja, men sambo syntes ikke det var så festlig der så jeg prøvde å være litt kjapp (;-)

Mangen gode tilbud nå,-bl.a.Simo Kombivogn til 4000,-. Kan vel finne brosjyra på dette om man går inn på www.barnashus.no.

Ellers var det mangen fine klær, sengetøy, kommoder ++

Så de solgte Avent elektrisk brystpumpe (med veske, flaskesmokker, 2 tåteflasker mm) til 1225,- Tror jeg prøver å kjøpe meg en brukt jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...