MammaiLarvik Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Var hos fastlegen idag. Der fant dem bakterier i urinen min, skulle sendes til dyrking. Noen som vet om dette er farlig, evt hva det kan være. På helsekortet skrev legen LH+. Er litt bekymret for om dette er farlig for babyen.... Takker for svar :-)
Mrs. Bouquet Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Trenger ikke bekymre deg, var veldig svakt utslag. Bare ta det med ro, du får tidsnok svar når den er sendt til dyrkning.
venter nr 2 i april Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Hos meg fant legen ganske mye bakterier i urinen. Sendte den til dyrkning, men de fant ikke noe arvorlig. Da jeg var hos legen 2 uker senere, var urinen helt fin:)
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 rart at de ikke forklarte noe for deg, samme skjedde med meg i dag. de spurte om jeg hadde hatt problemer med urinveiene i det siste, og at det kansje var for at jeg har tisset veldig ofte. hadde det samme forige gang jeg var gravid od da var det ikke noe
Mrs. Bouquet Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Det er sansnyligvis bare forurensing fra skjeden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå