Gå til innhold

Har hørt hjertelyden til lillegullet vårt i dag! :-)

Anbefalte innlegg

I dag har vi fått høre hjertelyden til lillegull! Det er den fineste lyden jeg noensinne har hørt! Tror jeg må være verdens lykkeligste akkurat nå! Har jo verdens fineste baby i magen jo! :-) Rart det der... har alltid flirt litt av alle som har gått rundt og sagt at deres barn er verdens fineste ol., men nå er jeg jammen meg der selv! :-) Åååååååå! Jeg er så lykkelig! :-)

Fortsetter under...

Hei,

Vi hørte også vår på tirsdag. Skikkelig rart å tenke ¨på at det banker ett ekstra hjerte i kroppen min. Ikke minst rart å tenke på at det vokser en liten en der inne. Har vel ikke helt gått opp for meg enda..thi hi

Jeg var også hos jordmor og hørte på hjertelyden i dag:-) UTROLIG MORO:-) Har gått rundt og smilt fra øre til øre i hele dag!! Så utrolig deilig og få en bekreftelse på at det er liv der inne! Føler meg som verdens lykkligste akkurat nå:-)

Jeg er 14+4 i dag. Var ikke helt sikker på om vi kom til å høre babyen da, litt tidlig enda, men vi var heldige og fikk høre det lille hjertet vårt som dunket "heia mamma og pappa, her er jeg!" :-) En helt fantastisk deilig følelse! :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...