Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er så mange som sier at man ikke kan gå med høyhelte sko i graviditeten,stemmer dette?

er ikke at jeg går så ofte med de,men savner det av og til..

er det så farlig som noen skal ha det til? og hva er det evnt farlig for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venninne som har bodd i Frankrike og England fortalte at der ble gravide kvinner oppfordret til å gå med høye hæler. Det har et eller annet med hvordan man bruker kroppen når man går å gjøre. Ihvertfall, der er det færre bekkenløsninger enn i Norge. Vet ikke om det er noen sammenheng, men grunn nok til at jeg ikke slutter med hæler ;-)

Skrevet

Jeg synes liksom gravid med høye hæler ser litt merkelig ut.

Skrevet

Jeg bruker kun høye heler. Går aldri i noe annent. Er i uke 28-29 nå. Merker vel at jeg bør kjøpe meg noen sko med litt lavere hel pga ryggen. Men farlig å gå med høye heler...? Aldri hørt om. Må i tilfelle være for å unngå smerter i rygg/bekken hvis man har problemer med det.

Skrevet

Tror nok det er som du sier Tess/ januargutt. Er vel bare en oppfatning om at man sliter nok når man er gravid, om man ikke skal måtte gå med vonde sko. Høyhælte sko forbines ofte som vonde sko for mange.

Skrevet

Jeg synes faktisk at gravide jenter med høyhelte støvletter ser litt stilig ut jeg.:) Stapp buksa nedi så blir du enda mer stilig!

Skrevet

Jeg gikk med høye hæler i hele forrige svangerskap og var ikke plaga med det i det hele tatt. Denne gangen har bekkenløsninga satt en effektiv stopper for det. Hvis jeg vet at jeg skal et sted hvor det blir mer sitting enn gåing/ ståing så tar jeg på meg de høye hælene. Det går nesten greit for noen timer, men hva lider man seg ikke gjennom for skjønnheten...? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...