Gå til innhold

hvem har vært på 3D UL i MOSS???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kostet den og hvor ligger den?

Hadde vært fin til bursdagen min kanskje???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du,

Klinikken ligger i Høienhaldgaten 4, "Det gule huset". Du kan lese mer om det ved å følge linken jeg har lagt ved.

Prisen ligger litt lavere enn klinikkene i Oslo. Tror det er cirka 1000 kr.

Når er bursdagen din?

Jeg har min til lørdag, men skal ikke ha 3D UL før i november......men det blir forsåvidt en bursdagsgave likevel har jeg tenkt, siden det blir såpass dyrt. Gleder med veldig.

Ønsker deg lykke til!!!

http://www.moss-dagblad.no/lokalnytt/article2346068.ece

Skrevet

har bursdag 6 desember...har litt igjen, så blir jeg 25!

Er i uke 20 nå...så la oss si at vi er i uke 27 da? Når var det best igjen å ta sånn 3D ultralyd?

Takk for informasjonen, og du må ha en fin sen-bursdaggace da!!!

Skrevet

Det passer helt ypperlig å ta ultralyd da. På Majorstuaklinikken sa de til meg at jeg måtte være mellom 24 og 32 uke cirka. Senere enn det var ikke å anbefale. Da blir visst bildene litt "blurry". Skulle øske jeg var 25 år igjen....jeg ble 37 jeg. Når jeg var 25 hadde jeg allerede 3 barn, og 4 mann kom 1 uke før jeg ble 26. Så det blir et langt hopp denne gangen. Men alle gutta mine gleder seg, så jeg tror det skal gå veldig bra.

Ønsker deg en fin dag når den kommer. Og ha et godt svangerskap videre.

Klem

Skrevet

Jøss, da har du vært veldig flink til å produsere! ;-)

Har alltid hatt lyst til å begynne tidlig med barn, men alle rundt meg sa, nei da, bare vent litt med det...

Men NÅ er det jeg (og samboer selvfølgelig) som mener at det blir tid for barn! Og jeg ønsker meg minst fire...haha...stakkars samboer!

Nei da, vi tar det som det kommer...en om gangen og så ser vi an!

;-)

Skrevet

Hva er prisen på 3D ul i moss? Noen av dere som vet eksakt pris? Er det lang vente tid, hadde vært gøy å vært på en 3d:)

Skrevet

Jordmor som tok ultralyd i 18 uke på meg ved Moss Sykehus, sa at prisen lå på cirka 1000 kroner. Hun skal jobbe ved 3D klinikken selv, så da har hun sikkert ganske peil. ;-)

Skrevet

Så spennende, trur vi må gå for en slik tur til Moss ja:)

Skrevet

Hei, hei!

Jeg har nettopp snakket med en av jordmødrene i det gule huset i Moss og bestilt time til 18. des. Det kostet 1000.- inkl. Cd og bilder.

Gleder meg!

Skrevet

Jeg finner ikke noe nr dit jeg..noen som kan hjelpe meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...