moniQ36 Skrevet 19. oktober 2006 #1 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hei Jenter Jeg er ei 36 år gammel dame som har prøvd nå veldig lenge. Ble gravid i fjor men det gikk dårlig og da var jeg litt innom her. Nesten ett år siden nå så tenkte å melde meg inn igjen. Kan være godt å få pratet med noen likesinnede. Jeg veit ikke hva som venter meg nå men prøver å lese det jeg kan om prøverør Forstår det tar på men er godt motivert nå så håper vi skal klare det. Jeg har eggeløsning til fredag så da må jeg vel vente til neste til neste omgang for å sette i gang med behandling. Håpet jeg skulle rekke å begynne nå denne perioden men skal jo ikke inn på riksen før neste fredag. Når var det man skulle begynne med nese spray da? en uke før mensen var det slik? da kan jeg sikkert henge meg med neste runde. Det eneste er at det blir kanskje dumt og prøve å få det til på egenhånd, da det blir uvisst om det klaffer eller ei. Siden man skal begynne med nesespray og det kan kanskje ha innvirkning dersom det skulle klaffe. Er det noen som veit noe om dette?? får jo rette alle spørsmål til legen neste uke men jeg vil jo gjerne prøve en siste gang på egenhånd da.Hmm men det toget er nok godt siden jeg har prøvd så mye.Noen som har erfaring fra hvor lang tid det tar fra infomøtet til man kan kommer igang og hvor lang prossessen er? Tenker selvsagt at det nermer seg jul og at det kanskje er greit å prøve etter denne julestria. Men det velger man kanskje ikke?? Hilsen ei som har mange spørsmål:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6751888-melder-meg-inn-her-da-jeg-har-slitet-i-3-%C3%A5r-og-skal-p%C3%A5-riksen-neste-fredag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazza** Skrevet 19. oktober 2006 #2 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hei , kan ike helt svare deg på spørsmålene, men ville bare ønske deg velkommen hit! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6751888-melder-meg-inn-her-da-jeg-har-slitet-i-3-%C3%A5r-og-skal-p%C3%A5-riksen-neste-fredag/#findComment-6754893 Del på andre sider Flere delingsvalg…
moniQ36 Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jo takk. Skrev litt mye for det er mange spørsmål som svirrer rundt men jeg forstår det er forskjellig hvordan det er fra par til par. Alle har vi forskjellig bakgrunn men jeg får bare smøre meg med tolmodighet og spørre og grave så mye jeg kan neste fredag. Jeg kommer nok til å henge med på tråden her. Godt å se at man ikke er alene (selv om jeg selvsagt ikke ønsker min værste fiende å gå igjennom dette). Ha en fin kveld. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6751888-melder-meg-inn-her-da-jeg-har-slitet-i-3-%C3%A5r-og-skal-p%C3%A5-riksen-neste-fredag/#findComment-6755041 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå