Gå til innhold

HVOR OFTE kjenner dere liv i magen på en dag? sånn ca?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg veit ikke helt.. må begynne å telle, trur jeg. men er litt vanskelig å vite.. kjenner det jo bedre når jeg sitter rolig. sjelden når jeg går/ står..

bare lurte på hva dere her inne var vant til. alt var normalt på UL og hos JM.. bare syns jeg kjenner det litt lite i løpet av en dag jeg.. og er ikke som "harde spark" lengre. mer som om hun velter seg rundt, også svak hikking.. føles som et hjerte som banker..

Annonse

Tenker grunnen til at jeg kjenner sparkene fortsatt så godt er nok at hun har godt med fostervann der inne og dermed god "tumleplass". Har man mindre fostervann, er det vel ikke så greit for ungen å sparke så veldig fra seg. Er vel mest normalt å ikke kjenne så godt sparkene nå som ungen begynner å bli stor.

Annonse

Kjenner bevegelser hele dagen, noen ganger er det stille et par timer i strekk etter at jeg har vært i bevegelse. Han har en periode på morgningen og en på kvelden hvor han romsterer mye en time halvannen før det blir rolig igjen... Har forstått at det er store variasjoner på hvor mye liv vi kjenner og det meste er normalt så lenge hver og en baby ikke avviker fra sitt vanlige mønster, :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...