Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Hei! Sniker meg inn her noen dager for tidlig med ett symfyse-spørsmål. Var hos jordmor i dag (er 27+2) og fikk målt symfysen til hele 29 cm. Jeg er annengangs, men jordmor ble litt overrasket over det høye målet mitt (ba meg legge meg ned på nytt for å måle en gang til) og det samme ble legen min da jeg var på kontroll hos henne gangen før (var da 24+1 og symfysemålet var på 25 cm). Hva var deres symfyse-mål i ca uke 27? Synes mine mål virker veldig høye...
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Målte i uke 29, da var symfysen min på 27cm, nå derimot, er 36+2, så er den på 38, har steget 6cm på 2uker, legen mente det bare var vann, men satte ikke opp ny time til neste uke, så jeg skal ikke til jordmor før 31.oktober, men skal ringe henne i morgen og spørre hva hun mener om det!
Mayken Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 i uke 28 hadde jeg symfysemål på 27cm nå sist i uke 36 var målet på 35cm. Hvis du synes du er stor, kan det jo være pga ekstra fostervann, jeg var på ultralyd i går, og da sa legen at jeg i hvertfall hadde rikelig med vann og vel så det.
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2006 Ja, skal på UL den 8. november, for er med på Stork-prosjektet på Riksen, så skal spørre jordmor om hun kanskje kan sjekke litt ekstra da. Synes i hvert fall der er merkelig at terminen min ble satt frem en uke på den ordinære ul'en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå