¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Du kommer vel på Pikene på hjørnet i morgen kl. 12, gjør du ikke? De som helt sikkert kommer er meg selv, Popkind og Vips-77 Kanskje: Molait, Tiny og Magica fra Tryll.
TKH71 & Halvor :-) Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Heisann! Jeg var ikke klar over at det var treff i dag... Hvor har det stått? Det hadde vært veldig koselig å treffes. Skravle og være litt sosial. Har vært oppe i noen timer nå. Sover så utrolig dårlig om nettene og klør masse på hele kroppen. Blir nesten gal! Tok en blodprøve hos jordmor i går for å sjekke det, men tar jo tid å få svar... Jeg ser an litt utover morgenen, så kanskje vi sees! ;-D
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2006 Ok:) Kjenner til det der med nattevåk...hehe, ja vi får hvertfall øvd oss! Kommer til å gå så bra med nattevåkne babyer så.. da har vi jo hvertfall ikke vondt noe sted..får en nå hvertfall håpe... Koselig om du kommer ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå