Brunetta Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Kan noen si sin mening angåede bruk av gåstol? Vurderer faktisk å kjøpe en, men er jo skeptisk siden man har hørt så mange advarsler.Er det noen som har en slik? Erfaringer?
-Petrine- Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Eneste erfaringen jeg har er gjennom min mann som er fysioterapaut. Han liker ikke gåstoler, og det kommer av at han har behandlet mange barn som har blitt tå-gåere pga at de har "lært" å gå ved hjelp av gåstol. Ryggen er heller ikke klar for belastningen heller. Men det er sikkert ikke farlig med fornuftig bruk. Jeg ville nok heller ha investert i en spennende leke.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har også hørt mye rart om gåstoler, men jeg hadde det selv som liten, og søsteren min. Og ingen av oss har tatt skade av det hvertfall...Hehe.. Vurderer å kjøpe en jeg også... Kan ikke være då farlig, siden de selger det overalt..
Luca Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Er det noe av babyutstyr som ikke anbefales, og også frarådes å bruke, så er det gåstol og hoppehuske. Søk opp til venstre på gåstol, og velg forum. Da får du sikkert opp mange tråder ang dette..
MintCondition Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg hadde heller ville kjøpt en sånn gå-vogn jeg, sånn fra Brio f.eks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå