Gå til innhold

mistet i dag..


Gjest

Anbefalte innlegg

utrolig surt kjennes det..nesten urettferdig..mistet (ma) i sommer og ville ha god oppfølging..begynte å blø litt på papiret i går (mørkt) og fikk ul hos legen min i dag..men der var der ingen foster i livmoren..han så at livmoren hadde utvidet seg slik den skulle men manglet fosteret..tårene renner..

 

han kalte det: blighted ovum..og jeg gikk på babyverden og leste om det..en form for spontan abort..er det mulig??da har jeg vært innom 2 av de 5 ulike spontanabortene..neste gang må den sitte..:-( uff dette ble hvist mye syt fra meg, men måtte bare få det litt ut..dere jenter må ha lykke til med deres spirer:-) vet ikke om det er det smarteste å strø noe babystrø til dere fra meg,..har det ikke med flaks jeg da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uffda, så trist at spiren ikke ble sittende denne gangen! Føler virkelig med deg! Men jeg krysser fingrene for at det klaffer neste gang for deg!! Og at du får et helt perfekt svangerskap da!! :) Stoooooor klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hufff.. Beklager så mye :( Vet ikke hva jeg skal si i slike situasjoner så jeg gir deg en klem og håper det hjelper litt. Det går nok bedre neste gang skal du se:) *Klemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh nei så trist.......

Virkelig lei meg på dine vegne - jeg mistet selv (MA) i sommer og kjenner den tomme følelsen. Samt at det er skikkelig surt nå som du var blitt gravid igjen ikke sant, ikke SÅÅ gøy å gå gravid i uke 3,4,5,6 osv maaange ganger:(

 

Men snart sitter den nok igjen skal du se ! Og inntil da er det bare å ta vare på deg selv og prøve å nullstille seg igjen :)

 

Ønsker deg masse lykke til og sender en stor

TRØSTEKLEM !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...