Gå til innhold

student og bekkenløsning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har hatt bekkenløsning i studietiden? Hvordan er det med sykemelding da? jeg har bl og har problemer med å sitte over lengre tid, det er smertefult å sitte timevis under forelesning, og kan tenke meg at eksamene blir lite hyggelige. Jeg er bare redd for at legen sier at jeg ikke trenger sykemelding siden jeg "bare" er student. Noen som har råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle gjerne hjulpet deg men dessverre har jeg ikke aning. Håper noen annen kan hjelpe deg. =-)

Skrevet

hei..

Jeg er student og jobber ved siden av, men er for tiden sykemeldt fra jobben, ikke skolen, og ikke på grunn av bekkenløsning. Men dersom jeg hadde hatt problemer med å kunne følge undervisning, lese på egenhånd, og ikke minst å kunne ta en eksamen, så hadde jeg nok fått en full sykemelding.. Jeg ville forsøke så langt jeg kunne å ta eksamen og gjøre det beste ut av det på forelesninger osv, bare for å slippe å måtte ta fag om igjen senere.. Men er det for vondt er det ingen vits i å pine seg selv.. Dersom legen hadde nektet meg sykemelding på det grunnlaget, hadde jeg funnet en lege som var villig til å forstå..

Håper dette hjalp deg litt.. Lykke til:)

Skrevet

Sist fikk jeg legeerklæring på at jeg var gravid og trengte tilrettelegging til eksamen, fikk bare legen til å skrive et par linjer om det. Da fikk jeg eget rom, litt utvidet tid og kontorstol. Var ved UiO da, og jeg tror de har som policy og gi dette til alle gravide... Jeg hadde ikke bekkenløsning da. Bare sliten av å sitte lenge, og jeg måtte fly på do ofte..

Skrevet

jeg fikk tidligere perm på grunn av bekkenløsninng! hadde erklæring fra legen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...