Gå til innhold

noen som kjenner livmora si?

Anbefalte innlegg

noen som kan kjenne at den har kommet over kanten? jeg kjenner etter når den er hard...da kjennes den ut som den er bare et par cm under navlen...men det er vel for høyt? kan jo hende jeg kjenner på andre innvoller også hehe.

men magen min ser jo ut som den er i minst 5 mnd :-/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6751083-noen-som-kjenner-livmora-si/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen problemer med å kjenne min. Er 12+6 i dag:) Kjenner den godt når jeg ligger på ryggen og presser litt på magen, da er den ca 4-5 cm under navlen:) Kjenner det veldig godt når jeg ligger på magen på gulvet oxo... føles som om jeg ligger på en myk ball eller noe. Venter på time til tidlig ul, legen henviste meg for å konstatere termin, og for å avkrefte/bekrefte om det eventuelt bor flere inni magen min.( jeg er allerede blitt ganske stor til å være så kort på vei, derfor ble vi litt mistenksomme..)

Blir spennende:)

Hei!

Jeg er 8+6 i dag, og tror også jeg kjenner livmoren akkurat over kanten. Har gjort det i et par dager. Selv om jeg ikke har vært gravid før har jeg hatt en tilstand som gjorde at jeg kunne kjenne livmoren min en gang før. Og det er akkurat sånn. Så det er nok den jeg kjenner. Magen min er mest oppblåst på kvelden. Da syntes det veldig godt at jeg er gravid. Men de på jobben syntes de ser det på dagen også de. Det skal sier at jeg er slank, så de er ikke vant til å se noe mage på meg. Men jeg klarer ikke skjule det lenger. Syntes det er litt morsomt også jeg da :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...