Gå til innhold

Desember: Jeg blir sprø!!!!

Anbefalte innlegg

Snart.. Har en kjempe sutrete og grinete unge for tida. Mulig det er flere tenner som kommer opp for han vil nesten ikke ha mat heller. Så da får han mye flaske. Det går vel greit for en liten periode...?

Han spiser brødskiver, men middag og grøt nekter han. Blir egentlig mest sliten av å gå rundt å bære på ham. Han er jo ikke akkurat liten og lett lenger.. Det går vel over snart håper jeg.

Har jo bare vart i 2-3 dager, så det er vel litt tidlig å klage.. Bare så typisk at mannen er bortreist nå!!

Ja, ja c`est la vie!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6751029-desember-jeg-blir-spr%C3%B8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm, har jeg bytta nick??? For dette kunne jeg ha skrevet nå. Helt utrolig hvor mye krutt det bor i disse små. Han plukker på ALT og når jeg sier nei og tar han vekk, da hyyyyyyler han. Og ikke få ganger i løpet av dagen det skjer, nei. Prøver å gjøre noe i huset, men det er nyttesløst så lenge han er våken. Prøvde å støvsuge i går. Snudde meg et lite minutt for å støvsuge på badet (veldig lite bad). Når jeg titter bak meg, hadde han spist en neve med blomsterjord, og grisa utover hele gulvet.... Og rasende når jeg tok han vekk.

Vi får smøre oss med en ekstra porsjon tålmodighet, og håpe det snart går over. Og så får mennene ta over når vi har brukt opp vår tålmodighet.

Klem

Det var godt å høre!! Sorry...: ))

Min lgså hyler hvis han ikke får lov til noe, helt utrolig hvor mye kraft det er i de, skvatt til jeg første gangen han hyla fordi jeg måtte ta fra han noe.

Ja, får bare smøre oss med tålmodighet.

Akkurat sånn var Even for ca tre uker siden. Men nå har han snudd helt.

Det er så slitsomt når det står på, fikk ikke gå på do uten at han hylskreik.

Han fikk også mye flaske i den tiden, for han var helt umulig å mate med mat...

Dete går over, heldigvis.

Sender en stor trøsteklem fra meg

Sliter med det samme her om dagen. Han har sippa mer de siste dagene enn han har gjort hele sitt lille liv.

Men nå skal det sis at han er syk da så han må jo nesten få lov å synes litt synd på seg selv.

Jeg gleder meg virkelig til han blir frisk så jeg får tilbake solstrålen min.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...