Lois Lane Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Gleder meg kjempe mye til dagen i morgen er ferdig!!! Da starter permisjonen min endelig!! Så da skal jeg bare slappe av og sove så lenge jeg vil, frem til fødselen! Bare tre uker igjen til termin nå Har enda litt småting som jeg trenger å ordne før babyen kommer, så dagene kommer nok til å gå. Tenkte jeg skulle begynne å vaske babyklær i helgen
Sola Smiler 2 jenter... Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Åååå det er deilig det... hadde min siste dag i går jeg da, men det er fordi jeg har tatt ut 2 feriedager!!!! Så nå er det bare å nyte tiden........
Skrømti Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Heisann. Jeg har samme termindag som deg, kakaoen. Men hadde min siste dag i dag siden jeg har feriedag i morgen. Det blir veldig merkelig å ikke gå på jobb. Jeg lurer litt på hva jeg skal fylle dagene med, men noe må jeg jo aktivisere meg med + slappe mye av.....
Lois Lane Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2006 Ja, det blir veldig merkelig å ikke gå på jobb. Men jeg tror jeg skal klare å fylle dagene med noe å gjøre. Skal blandt annet prøve å gå en liten tur hver dag (har vært alt for lat, frem til nå..), så må jeg vaske babytøy + har planer om å besøke folk jeg ikke har sett på en stund + lese litt mer om fødselen. Har også en bok jeg begynte å lese i sommer, som jeg ikke er kommet så langt i.. Fremfor alt, så skal jeg slappe masse av Gleder meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå