Gå til innhold

Flere som har siste dag på jobb i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg kjempe mye til dagen i morgen er ferdig!!! Da starter permisjonen min endelig!! :) Så da skal jeg bare slappe av og sove så lenge jeg vil, frem til fødselen! Bare tre uker igjen til termin nå :)

Har enda litt småting som jeg trenger å ordne før babyen kommer, så dagene kommer nok til å gå. Tenkte jeg skulle begynne å vaske babyklær i helgen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå det er deilig det... hadde min siste dag i går jeg da, men det er fordi jeg har tatt ut 2 feriedager!!!! Så nå er det bare å nyte tiden........

Skrevet

Heisann. Jeg har samme termindag som deg, kakaoen. Men hadde min siste dag i dag siden jeg har feriedag i morgen.

Det blir veldig merkelig å ikke gå på jobb. Jeg lurer litt på hva jeg skal fylle dagene med, men noe må jeg jo aktivisere meg med + slappe mye av.....

Skrevet

Ja, det blir veldig merkelig å ikke gå på jobb. Men jeg tror jeg skal klare å fylle dagene med noe å gjøre. Skal blandt annet prøve å gå en liten tur hver dag (har vært alt for lat, frem til nå..), så må jeg vaske babytøy + har planer om å besøke folk jeg ikke har sett på en stund + lese litt mer om fødselen. Har også en bok jeg begynte å lese i sommer, som jeg ikke er kommet så langt i.. Fremfor alt, så skal jeg slappe masse av :) Gleder meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...