*ale* Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Eldste dattra mi skal til Tromsø pga utredning, blir fire overnattinger der. Noen som vet om jeg har krav på å få dekka opphold og reise til pappaen også iom at jeg ammer?? (bor i Bodø) Uaktuelt at han reiser med henne, av ulike grunner.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Tenker du at dere begge reiser?? Han som barnevakt??? datteren min skulle innlegges for 2-3 dager på sykehus 15 mil fra oss. Ringte sykehuset, men de så ingen mulighet til å ha både meg og babyen som ledsager (for trangt bl.a.). Alternativet var derfor at jeg fulgte, og pappaen var hjemme og ga mme (ta ut fedrekvote). I stedet ble det til at mormor fulgte datteren, og hun fikk dekket opphold og reise i stedet for meg. Ta en telefon til trygdekontoret og forhør deg, det kan godt hende at de dekker reise for begge.
*ale* Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2006 Har sjekka i dag. Hvis jeg skaffer attest fra lege om at jeg ammer har jeg krav på å få med en til voksen. Så det ordner seg:) Så vet dere det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå