Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 har nettopp vært til kontroll. Der sa jordmora at hodet har festet seg. er 3.gangsfødende,så det er litt uvanlig så tidlig. Kanskje det blir tidlig fødsel? Noen andre som har opplevd det samme?
mamma til <3to<3 Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Hodet til jenta mi har også festa seg! Jeg er førstegangsfødende og også i uke 35! Visste ikke at det var tidlig... Kan det bety tidlig fødsel altså?
Sunshine:0) Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har også vert hos jormor idag:0) Er 35 uker i dag ifølge UL. Hodet til bebisen min hadde også festet seg! Jeg trodde dette var normalt jeg...... Noen som hvet??
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Det har ikke noe å si ang når baby kommer at hodet fester seg..
jet trip Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Har ikke noe å si ka tid fødselen starter. Veldig stor variasjon her. Gutten min har ikke festet seg og har 2 dager til termin. Er førstegangsfødende. Dere kan slappe av. ,-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå