Gå til innhold

Hjelp,hva er det???


Snart firebarnsmamma! Fødeklar

Anbefalte innlegg

Jeg våknet i natt av at det kjentes ut som om jeg hadde vondt i magen. Jeg trodde først at det bare var fordi jeg var veldig tissetrengt. Men etterhvert som jeg bevegde på meg ble det bare verre. Det var så vondt at jeg nesten ikke klarte å gå! Det stakk og slet nede i bekkenet, og var skremmende vondt! Var vondt også etter at jeg hadde tissa, men det gikk over etterhvert da jeg hadde lagt meg. Men jeg har hatt en merkelig ekkel "følelse" i magen i dag (fysisk, altså)... Jeg har to barn fra før, men har aldri opplevd noe lignende...! Jeg ble livredd, og var sikker på at jeg skulle miste! Jeg har hele dagen gått og venta på at det skulle komme blod... Det har det heldigvis ikke gjort, bare almindelig utflod.

Er det noen som har opplevd dette? Hva er det for noe???? Håper noen kan svare meg, og forhåpentligvis kan roe meg ned litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi får håpe at det bare er sammentrekninger i livmoren men jeg hadde tatt kontakt med legen uansett jeg hadde jeg vært deg.

 

Hvor langt er du på vei forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HADDE DET I NATT JEG Å!!!har i hele dag gått å ventet på blod...jeg har også et trykk oppe i sjeden...som er ubehagelig når jeg sitrter...jeg er 11+0...kan ha noe med at forteret er på vei oppover...jeg vet ikke!!vært redd og nærvøs i hele dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg er 5+2... Men er usikker, fordi jeg har ikke testa siden i vår, og har egentlig hatt sympt i mange uker, men har ikke trodd på det, fordi jeg var så redd for å bli skuffet!! Men forrige mens syntes jeg var veldig merkelig, fordi den vart bare i 3 dager, og den er ellers ALDRI kortere enn 7 dager! Så tok jeg en test på lørdag, og den var positiv! Da var det jo 3-4 dager til jeg skule ha mens, så jeg lurer litt på om det går an at jeg er 4 uker lengre på vei enn legen vil komme til å regne utfra, ift 1. dag i siste mens... Håper iallefall det!! :)

 

Til maria12.05.07: Så rart at du også hadde det likedan som jeg i natt!!! Huff, hva skal man tro??? Varte det lenge på deg? Tror kanskje det varte ca 10 min på meg, til det gikk såpass over at jeg sovna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja..jeg vet...jeg våknet av at samberen la seg...når kom til meg selv da så merket jeg smerten...bare litt...jeg sto opp og gikk å tisset...satt der lenge...orket ikke reise meg opp...var jo trøtt å da...men det gikk mer over etter jeg hadde tissa...bra jeg sovnet fort...men vet ikke hva det var..eller hvorfor...kan være at nurket mitt snart er stor!!vet ikke...og kan hende du er lenger på vei ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært litt stilig da, å komme på legetime om to uker, da jeg går inn til legen som ca 7 uker på vei, og komme ut og være 11 uker på vei..!!!! WEEEEEEEE, d hadde vært kult,d!! :D

Maria: når har du termin? Har du barn fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja...det hadde vært drit morro..hehe...jeg håper å komme ut med to i magen jeg..hehe..ikke samboer da..tihi...jeg har termin 12 mai...og dette blir det første og siste barnet=) har to stebarn da...og en hund på 1 1/2 år..hehe...du?? tre barn snart??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri si aldri! Plutselig får dere lyst på flere barn... Jeg synes forøvrig du er tøff som har lyst på tvillinger! Jeg tror jeg hadde blitt skremt hadde jeg fått vite at jeg skulle ha to på en gang..! :§

 

Jeg har ei jente på 14 og ei på 10 fra før. Så dette blir en skikkelig attpåklatt!! ;) Men veldig etterlengtet!! Jeg kunne nesten ikke tro det da jeg fik et + på testen på lørdag...! Det gikk sikkert en time før jeg sa noe til gubben, for jeg måtte la det få synke en stund først! Han ble ikke mindre overrasket, men ble kjempeglad, da han hadde klart å svelge nyheten.. Det er rart med det, selv om man ønsker et barn, så blir en litt sjokka når en først får et positivt resultat... men lykkeliiiiig!!

Vi har også hund, ei tispe på 2 år. Det er kos, men akkurat for tia føler jeg ikke at jeg har så mye overskudd til henne... Desverre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida..skal ikke si aldri...men er fornøyd med en da...

 

vofsen og jeg satt i sofan i stad å tittet på tv..var så kos c...han koser seg mye om dagen...og vi har god tid til han når vi er hjemme...det er bra...når jeg fikk positivt resultat begynnte jeg å gråte..var så glad...samboer derimot..ble litt paff tror jeg..han trodde vel ikke det skulle ta 1pp..hehe-...men han gleder seg han å...blir så morro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mannen min har begynt å planlegge hvordan han skal fortelle nyheten til kompisene,han! :) Det er gøy å se hvordan en voksen mann gleder seg som en unge til han skal bli pappa fot tredje gang!! Jeg er så utrolig glad i den karen!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...