LisaColli Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 etter å ha lest alle trådene angående det siste treffet, virker det på meg som om det hele er en stor misforståelse. det Lapez og Chanzei har oppfattet angår ikke meg, og jeg beklager for "beskyldningene" om dømmende blikk. jeg satt ved siden av ikea-jenta som dere kaller henne, kanskje derfor jeg misforsto? jeg legger meg flat her, kunne like gjerne hilset på dere jeg. hilsen ei som satt på "barnebordet"
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Hei lille_lupp, Synes det er flott at du er ærlig og sier ifra at du har tolket det hele feil. Var det ikea-jenta som utløste det? - isåfall var det ikke meningen av meg å glane, men jeg synes det var så rart å se henne der, siden jeg betalte varer i kassa på ikea tidligere på dagen.. Når jeg tenker meg om, så satt den jenta 2 plasser bortom Chanzei.. kan jo være at hun følte jeg kikket på henne.. jeg vet ikke. Alt blir bare spekulasjoner. Jeg er nysgjerrig på ikea-jentas sitt nick jeg da... Før vi kom inn i rommet, snakket vi sammen om vi skulle håndhilse på alle, eller om vi bare skulle nikke forsiktig å løpe å sette seg.. Vi vet jo alle hva det ble til..
LisaColli Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2006 jeg vet ikke hva som utløste hva, men fra min side er det kun en misforståelse! hva de andre følte, får bli opp til dem å ta opp med de det gjelder. jeg har i hvertfall ingenting å utsette på noen:) det var forøvrig to der som jobber på ikea, men hun som jobber i kassa kaller seg Lin86 her på bim. håper ikke hun blir sur for at jeg skriver det her da:) jeg har også vært på treff med nov-des-jan gjengen, og kom godt overens med alle der. for meg spiller det ingen rolle hvor gamle folk er, vi har jo alle en ting til felles:)
selma07 og engel Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Oj det hørtes ikke trivelig ut... Fikk ikke spes lyst å melde meg på noe sånn treff... Var det ikke hyggelig?
LisaColli Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2006 joda, selve treffet var veldig hyggelig det. men som du ser har det oppstått misforståelser. det er jo ikke noe hyggelig, men for min del er det oppklart og ute av verden nå
Krølle79 Skrevet 20. oktober 2006 #6 Skrevet 20. oktober 2006 Hei.. svarer på litt forskjellige tråder på forumet jeg nå, men det får så være Ville bare si at jeg er enig i at det var skikkelig hyggelig at du oppklarte den biten fra din side Vi ved "mitt" bord har følt oss litt misforstått de siste dagene nå, ja, og det er skikkelig trist at en så hyggelig sammenkomst (for det VAR hyggelig!!), skulle resultere i denne verbale "krigen" og dårlige stemninga.. Jeg kosa meg i alle fall, og har ingenting å utsette på noen som var der.. Hadde sett frem til flere treff fremover, men ser jo nå at det vil bli gjort en del endringer.. Trist, men slik er det nå en gang blitt.. Håper uansett, at dersom vi møtes på gata (og dette gjelder alle...), at vi kan hilse på hverandre, i det minste med et nikk og et smil.. Det synes jeg vi alle her inne er verdt og fortjener.. En rose til alle ---------{----@
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå