Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #26 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg er 18 år, men når jeg leser noen av innlegene dere " eldre" skriver, vet jeg at jeg er mer moden enn dere!
Pimmini Skrevet 20. oktober 2006 #27 Skrevet 20. oktober 2006 Unødvendig innlegg..... Hvis HI ikke føler at dette er en side for henne, trenger hun heller ikke å legge ut kritikk....!! Mange sterke, flinke og modne jenter her inne i ung alder! Må alikvel si meg enig i at det faktisk er forskjell på 16 år og 20 år... Det er ikke meningen å tråkke noen på tærne når jeg sier det, men det er faktisk en realitet. Man utvikler seg veldig mye fra man er 16 til man er 20 år!! Som 16 åring vil man kanskje ikke tro at forskjellen er veldig stor, men når man får noen flere år bak seg innser man hvor mye man har "vokst" på de årene!!! Men så "vokser" de aller fleste unge gravide i rekordfart da, fra de tester positivt!!! Man er jo nødt til å vokse opp da:) Dermed blir de fleste unge gravide mer modne enn sine gjevnaldrede!!
maraya Skrevet 21. oktober 2006 #28 Skrevet 21. oktober 2006 neimen jøss! gjør du virkeli det? pensjonist og greier? snakk om og overdrive! syns det var en flott ide av deg og syns du burde og holde deg til di andre forumene. er så sinnsykt forferdeli lei av og bli kritisert,barn med barn blablabla...! du sier:hva skal di som er 20 og oppover gjøre... vell kanskje begynne og støtte di som er yngre,hjelpe,prate,komme med gode råd... frks.. du må ikke tro jeg akkuratt planla og bli gravid som 17 åring men jeg prøver så godt jeg kan og står på alt jeg kan og jeg skal prøve alt jeg kan får og gi bebissen min(som kommer i januar) en trygg og god oppvekst!!!! syns det var teit av deg og skrive et sånt inlegg!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #29 Skrevet 23. oktober 2006 å herregud, du greier ikke engang ¨å skrive "de" riktig. var ikke det det første vi lærte på barneskolen?
Larviksjenta. nr4? Skrevet 23. oktober 2006 #30 Skrevet 23. oktober 2006 Det må være grusomt å være så sjalu på de unge og gravide her inne!!! Tenk å ha så lite å finne på at du må inn her for å vise hvor umoden du selv er..
Lapez Skrevet 23. oktober 2006 #32 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg synes det var utrolig stygt sagt å skrive, barn med barn det er det dere er! Helvettes dritt anonym assa! *Spy på deg* Nå er jeg sååååå lei av de anonyme innleggene som er siktet mot oss sånn der. er det mulig. Barn??? Du er myndig når du er 18 år!! Barn får barn hører kanskje litt mer til når det er 11-13 åringer som får!!!
SuperJessie <3 Skrevet 23. oktober 2006 #33 Skrevet 23. oktober 2006 Svarer ikke på selve innlegget, men du ser ikke ut til å være en kløpper innenfor norsk grammatikk du heller. ;D
SuperJessie <3 Skrevet 23. oktober 2006 #35 Skrevet 23. oktober 2006 Stor forbokstav. Men nå skal jeg dusje, spise og bimme litt til, så jeg har ikke tid til å svare på usaklige innlegg.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #36 Skrevet 23. oktober 2006 ok, kanskje jeg ikke gidder å trykke på caps lock etter hvert punktum, hos meg kommer det nemlig ikke automatisk opp.
SuperJessie <3 Skrevet 23. oktober 2006 #37 Skrevet 23. oktober 2006 Det skal være like naturlig som mellomrom. sedetteherblelittteitellerhva??????
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #39 Skrevet 24. oktober 2006 kjempe:) lille tuppa, ikke vær så frekk nå...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #41 Skrevet 24. oktober 2006 hmmm... det kunne jeg selvfølgelig gjort. kan ikke du gjøre det samme, så er vi kvitt hverandre?
Lapez Skrevet 24. oktober 2006 #42 Skrevet 24. oktober 2006 fatter ikke at det er noen som er slik som deg, så frekk, uskalig å som er her kun for å lage kvalm og dårlig stemning. Får du kick av det eller? Håper ikke du er gravid.
lindaa87 Skrevet 24. oktober 2006 #43 Skrevet 24. oktober 2006 bare sjalu for du ikke er så ung lenger,er bare dumt å uttale seg på den måten. følg ditt eget råd,hold deg på et annet forum hvis du ikke har noe bedre å gjøre enn å irritere deg over unge mødre. å helt enig i at du bør ikke signere med anonym når du først av skal skrive ett slikt innlegg..
Henriette me lille emilie=) Skrevet 24. oktober 2006 #44 Skrevet 24. oktober 2006 hehe.. jeg må le jeg, av å lese disse innleggene du anonym skriver, må jeg si at jeg er mye mer moden enn deg og jeg er 17 år og 5 mnd på vei =) alder har faktisk ingenting å si, alle folk er forskjellige å du sa at du var 20 år og jeg må si at du er mye mer umoden enn alle i mine kretser. Å rakke ned på grammatikk er vertfall det dommeste, har du ikke forstått at ofte når folk skriver sånne innlegg skriver de/di på dialekt:S må si at du må ha et veldig lite å gjøre hvis du sitter her for å skrive stygge innlegg.. herregud du er tåpelig... Det er greit det finnes en del umodne 16-17åringer osv, men jeg skal faktisk fortelle deg at det finnes jævla mange 20-21åringer osv som er like umodne. Så å ta alle under en kam er skikkelig teit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå