Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 føler meg som en gamling her. hva skal de som er 20 og oppover gjøre? de er jo unge, men blir rene pensjonist gruppen i forhold til alderen her inne. vi får vel holde oss på de andre forumene da.
tessa 82 Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 ja,også kan vi komme innom å gi litt støtte og råd der vi faktisk er voksne og erfarne i mange ting...
tessa 82 Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 synes det er bra at de har sitt eget forum jeg... Det er da mer enn nok til oss!
MrsL1 Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 jeg må bare si at det er veldig feil å kalle noen uansett alder for barn med barn før du faktisk kjenner personen, viktog å huske at vi alle er på forskjellige steder mentalt sett, jeg tror nok at de aller fleste her inne er mere voksene i hodet enn det du tror, for alle uansett alder vokser på oppgaven som foreldre... Desuten vil jeg vell si, nå som jeg er 20 hvert øyeblikk og var her første gangen når jeg var 16 da jeg ventet min førsteat jeg til dags dato ikke har sett noen av de "unge" dømme de som er litt eldre og er her inne, men alt for ofte ommvendt... Du trenger ikke være tenåring for å være her, så lenge du selv føler deg ung... MEN om du er her for å kritisere og gjøre ting verre for de yngste her, så synes jeg du skal finne deg et annet sted, for tro du meg, det får de nok av i rl, la nå dette vere et fri sted, hvor alle kan være hyggelige m hverandre og støtte hverandre...
Victorials Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 16 og 20 åringer er faktisk jevnaldrede... Så jeg ser ikke helt hvordan dere plutselig er "pensjonistforeningen"...
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #7 Skrevet 19. oktober 2006 jevnaldrende lille vb? den var vel litt å ta i. føler jeg har null til felles med en som er 16 år(untatt at begge har jentetiss), nå får du gi deg!
Victorials Skrevet 19. oktober 2006 #8 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg er ikke så fryktelig mye sammen med jenter på 13 jeg heller, men jeg jeg vet at vi er jevnaldrede... Og jo, 16-17-18-19-20 osv ER jevnaldrede... Om vi skal begynne å dra opp modenheten etter hvor mye vi har til felles med noen kan jeg likegodt si at alle rundt 25 er barn, fordi jeg kjenner flere som er mindre modne en tantungen min på 8 år.. Man måler ikke alder på felles interesser...
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 19. oktober 2006 #9 Skrevet 19. oktober 2006 hva skjer med anonym knappen!!?? skal man kritisere kan man ihvertfall tørre å stå frem.. jeg er 20 (21 når den lille kommer) men jeg føler meg som en ung mor og jeg ser det er flere her inne som er på samme alder som meg..en tennåringsmor kan bli en vel så god eller kanskje en bedre mor enn mange andre.. vi er alle forskjellige.. noen føler det er rett å få barn når de er 17 andre når de er 30..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #10 Skrevet 19. oktober 2006 hver sin mening. jeg personlig mener dette er de årene hvor man utvikler seg mest og blir mer og mer forskjellige, så der ikke på en som er 16 som jevnaldrende. skulle jeg sett på lillesøsteren til kjæresten min som jevnaldrende, hehe, det skulle tatt seg ut, vi er på to vidt forskjellige planeter mentalt!
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #11 Skrevet 19. oktober 2006 Ville bare si at det finnes et forum for de mellom 20 og 25, så der kan dere som ikke vill være med oss under 20 være, hvis dere vil
MrsDior & baby-Dior Skrevet 19. oktober 2006 #12 Skrevet 19. oktober 2006 hvorfor rakke ned på oss egentli??? det er faktisk sårende selv om jeg ikke kjenner dere... ov viss dere skal utrykke så sterke meninger, så synns jeg at dere burde stå frem med navn.....
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #13 Skrevet 19. oktober 2006 Bare lurer på om du mener at alle under 20 er barn?
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #14 Skrevet 19. oktober 2006 er selv 23 år, og er like fersk som en på 15 år som skal ha barn. selv om jeg er gift, har hus å er godt etablert, så er jeg like ny i morsrollen fordet. har pratet med 18 åreinger her inne, som venter nr 2, og som har gitt meg mange gode råd! så takk til dere unge mødre, dere har en egen evne å se ting på en litt bedre måte enn oss "gamlinger"..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #15 Skrevet 19. oktober 2006 de under 18 er barn. hvor er dette forumet for de mellom 20 og 25 egentlig?
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #16 Skrevet 19. oktober 2006 Oki. Du går inn på dinbaby og debatter og da er det der på listen en plass, et for 20-25 og et for 26- 34. Men jeg vet ikke om det er bare for de som har fått barn da, eller om 1 gangs gravide også kan være der.
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #17 Skrevet 19. oktober 2006 HAHAHA! unnskyld meg! det blir bare for tåpelig å komme med sånne kommentarer gang på gang på gang også skjule seg bak anonym-knappen!! Feiging!! Skikkelig tøff i trynet. OOOooo! Skjønner egentlig ikke at jeg gidder, men jeg har en DÅRLIG dag i dag!!! så nå lar jeg meg provosere! Jeg har venner fra 12 til 80 år og alle er FORSKJELLIGE!! Noen 12 åringer er mer modne enn noen 25-åringer!! Alle jeg har blitt kjent med her virker som hyggelige, oppegående mennesker!! Og jeg er sikker på at alle klarer fint å ta seg av et barn! jaja skal ikke skrive mer jeg før jeg sier alt for mye dumt i sinne men, FEIG er du som skriver anonyme teite innlegg!!
Sussa85 - snart 2? Skrevet 19. oktober 2006 #18 Skrevet 19. oktober 2006 Bryr meg egentlig ikke om denne debatten...anonyme er utrolig teite.. MEN...16 og 20 er ikke jevnaldrende....faktisk ikke..hehe.....og da snakker jeg både erfaringsmessig og mentalt....jeg rakker ALDRI ned på de som blir mødre i hvilken som helst alder..så dette er ikke nedrakking på noen....Det er forskjell på en 16 åring og en 20 åring...det kan ingen nekte på....men selfølgelig finnes det voksne 16 åringer ...og det finnes umodne 20 åringer...søstra mi er 17 år...jeg er 21...(altså 16-20)--vi er kjempevenninner..men det skinner alltid litt igjennom at hun er yngre.....selv om hun og kan være veldig voksen til tider...... klem
Victorials Skrevet 19. oktober 2006 #19 Skrevet 19. oktober 2006 Småsøsken er ALLTID små... Men jo, jeg mener altså fremdeles at 4-5 års forskjell er en jevnalder etter du har kommet i tenårene, dvs fra og med du er rundt 13... Det er sikkert alt etter hvor man bor og hviket miljø man er i, men ser ikke hvorfor det er så vanskelig for noen å godta at de rundt samme alder som de født 3-4-5 år etter... Slik er det bare... Men men, har man satt seg opp en mening så står man for den...
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #20 Skrevet 19. oktober 2006 er alle ekkle her...eller? Vær gang jeg logger inn her..finner jeg altid noen som skal stikke nesa innom her på ung og gravid forumet for å slenge usaklig snakk. Vurderer og melde meg ut av hele greia.
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 19. oktober 2006 #21 Skrevet 19. oktober 2006 Haha...Er jeg som er 21 (snart 22) nesten pensjonist da?? Nei du feige anonym nå må du gi deg!! Drit i alle andre og tenk litt på deg selv..hvor moden kan vel du være som ikke tørr stå for det du mener?? Jeg ble mamma første gang som 18 år å tror ikke sønnen min kunne fått noe bedre!! Arrrr...teite anonyme,synes de er så patetiske som kommer inn her og rakker ned på andre - nei dere her inne er nok mye mer voksen og moden en anonym!! Lykke til alle sammen )
Celina`s Mamma18 Skrevet 19. oktober 2006 #22 Skrevet 19. oktober 2006 alvosli talt.. eg var 15 år når eg ble gravid... eg e 17(18 i jan) og har en datter på snart 15 måneder.. har fått mange gode komintarer av venner som har kjent meg leeenge, og de sier at eg e den personen som passet best til å bli mamma i en alder som dette... noen føler seg ikke klar når de er så ung, egentli ikke eg heller(ikke planlagt graviditet)... men eg tok ansvar for d eg hadde gjort... e verden lykkligste mamma.. og eg e en go mamma.. no må dere anonyme gi dere
Teltpluggen Skrevet 19. oktober 2006 #23 Skrevet 19. oktober 2006 Alder er en relativ ting! Ja, mange på 16 er umodne (Nå skal ikke jeg snakke så alt for høyt da jeg bare er 18 selv) Men jeg tror at når en blir gravid så kan en bli voksen i superfart. Ja, det finnes mange som parkerer barnet hos mor for å gå ut og feste (Spesielt her jeg bor) Men det finnes også så mange som faktisk er og blir modne når de får et lite liv og ta vare på! En er ikke eldre enn en føler seg selv, og jeg vet om mang en 20åring som oppfører seg som om de fremdeles er fjorten og omvendt. Men jeg syntes det er utrolig urettferdig overfor alle de som faktisk ER modne at folk trekker alle under en kam.. ikke døm noen du ikke kjenner!
m@rie82 Skrevet 19. oktober 2006 #24 Skrevet 19. oktober 2006 er det virkelig nødvendig å være så umoden? skulle ikke tro at voksne folk kunne synke så lavt, det er nesten så jeg skammes for å være over 20 når du presterer å legge inn et slikt innlegg her. skjerp deg!! alvorlig talt!! ps: lykke til alle her inne med svangerskapet og fødsel og barseltid og alt det andre som også kommer! var bare en liten tur på besøk...
gunnelisa*fikk jente 06.01.07* Skrevet 20. oktober 2006 #25 Skrevet 20. oktober 2006 Syns bare jeg ville si at når noen rakker ned på dere på den måten som anonym gjør,så prøv å drit i det!! det er anonym som har problemer her,ikke dere! så hev dere over det,sett nesa i sky og vær stolte av de valge dere gjør!! stå på!! Hilsen fra ei "gammal" ei på 30,som var på besøk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå