Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 ..... Katvig og Ida T er ALT for HIPPIE... Hvor kan JEG kjøpe saker og ting til bayen min?
*Magic* Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Ellers alt bra? Godt at vi har forskjellig smak;) Det er ikke så enkelt å gi deg noe råd om hvor du kan handle, når du bare nevner ting du ikke liker.
Luca Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Hehe, ja hvor kan DU kjøpe ting du liker tro:-) Kanskje Disney-store...sjekk ut det du. Siden JEG liker både Skip Hop, IdaT og Katvig og ikke er så begeistret for Disney...passer kanskje det.
Crazywoman Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Disney er ikke helt min stil.......... Jeg liker veldig sporty/golf stil. Fått mye klær fra Ralph Lauren og liker å handle på Bentton. Men trenger norske butikker/nettsider. Forresten, bare fordi jeg ikke liker noe tøy, så trenger man ikke være frekk?? Jeg bare lurer....
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Tusen takk for det Crazywoman. Men det du nevner er ikke det jeg er på jakt etter. Luca: Hvor finner jeg Disney Store i Norge? Alle har ulik stil på barna sine. Jeg er desverre blitt så gammel (laaaangt over 30) at jeg syns de merkene jeg nevnte blir litt for "ung" for meg som mor.
Blomsterbarn Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg er nærmere 40 enn 30, men jeg liker både Skip Hop og spennende dansk design:-) Har du vært på Okaïdi på Oslo City? Der har de barneklær som jeg ikke jeg faller for, men som du kanskje liker. Mexx har klær for en hver smak synes jeg, men det er ganske dyrt. Apropos Disney; det finnes diverse klær med figurer på på www.barnegarderoben.no
Luca Skrevet 19. oktober 2006 #7 Skrevet 19. oktober 2006 Hmm, er det Crazywomen som operer flerdobbelt her:-) Mener ikke å være så veldig frekk, men syns en slik overskrift trigger det litt jeg da.... De jeg kjenner som liker best IdaT, Katvig og Skip Hop er faktisk ganske voksne damer....så syns det er omvendt av det du påstår jeg men...meg om det:-) Men er det Crazywomen som glemmer å trykke anonym andre gang, så er jo det litt festlig da...hehe:-) Og prøver å rette det opp igjen....eller tar jeg helt feil her..
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 19. oktober 2006 #8 Skrevet 19. oktober 2006 Har Katvig og ida T noe nettsted? Noen som har link? Prøvde Katvig.no IdaT.no men funka ikke...
Luca Skrevet 19. oktober 2006 #9 Skrevet 19. oktober 2006 Mange danske nettbutikker har det, prøv trendybaby, prinsessebutikken. monochico.no har IdaT, og Luca-shop.no har Katvig. Sjekk også lilletordivel.no
MintCondition Skrevet 19. oktober 2006 #11 Skrevet 19. oktober 2006 Hihi...artig når man opererer med flere personligheter!
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 19. oktober 2006 #13 Skrevet 19. oktober 2006 La også merke til det, hi hi
Crazywoman Skrevet 19. oktober 2006 #14 Skrevet 19. oktober 2006 HEHEHEHEHEHE! Skjønner dere! Men det var desverre ikke meg som spurte. Bare ble litt lei av at man måtte svare "frekt" på et SÅ simpelt spørmål. Og så er jo jeg ikke SÅÅÅ fan av Katvig og de klærne heller så det kunne jo liksågodt være meg, utenom at jeg ikke aner hva ski hop er:) Men mange gode ideer fikk jeg ut av dette selv da:) Lykke til til Anonym som kunne vært meg:) Tjihi. Håper du røper deg og forteller hvor du kjøper klær!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #15 Skrevet 19. oktober 2006 Kanskje det er Møøøø? Se lenger nede.
*ulvemor* Skrevet 19. oktober 2006 #16 Skrevet 19. oktober 2006 Er jo litt med måten man spør på også da! Både overskriften og teksten var jo ikke akkuart skrevet av en hyggelig person som trenger hjelp? Å si at klærne som mange her inne liker er harry/fjortis, ja da må man forvente svar av samme karakter? Kan ikke være hårsår når man spør på den måten, blir å kaste stein i glasshus på en måte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå