Gå til innhold

Jeg er så engstelig...


Peewee

Anbefalte innlegg

Hei dere.. Må bare snakke med noen som kanskje er i samme situasjon eller kan berolige meg... Vi har prøvd å bli gravid i over ett år, og nå har vi endelig lyktes!!! Gjett hvem som er overlykkelig!!! MEN etter å ha lest om alle som har så mange svangerskapssymptom, og enda værre, de som har mistet dem og opplevd en mors værste mareritt...nemlig at de ikke er gravide lenger,har jeg blitt så engstelig. Jeg går å kjenner etter om jeg fortsatt har stikkninger i magen, ømme bryst og tretthetsfølelse...våkner om natten for å kjenne etter. Jeg er 5+2 bare... Synes liksom ikke at brystene er så ømme lenger, stikkninger av og til, og ikke på langt nær så trøtt som i forrige uke. Noen som har peiling på dette her? Og hvor lenge har man disse symptomene? Uff, dette var litt mye, og mange syns kanskje det er hysterisk, men jeg setter i alle fall pris på å kunne dele det med noen, og kanskje få noen oppløftende svar. Ønsker så veldig at dette skal gå bra. Fantastisk å være gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk at symptomene kan komme og gå. Mange merker nesten ikke at de er gravide. Jeg er også 5+2 og borsett fra litt trøtthet merker jeg ikke så mye. Noen dager har jeg ømme bryster, men stort sett merker jeg ikke noe. Nå stikker det ikke sånn i magen lenger heller, men det kommer sikkert tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt symptomene kommer og går, noen har mange andre har ingen. alt dette er normalt. jeg vet hvordan det er etter 3 år er jeg så glad at det er ikke til å tro. men som en venninne av meg sa psyken har npe å si, folk orker ikke å være sammen med en som bekymrer seg hele tiden og ikke frøet heller. bruk energien på og være glad og fornøyd, og på å elske det lille frøet så det har lyst å være hos deg. ikke vet jeg men det er iallefall bedre for meg. forøvrig er jeg vokst opp med ordtaket "ta gledene på forskudd så har du dem i hus" (for sorgen og skuffelsene tar vare på seg selv)....

så kos deg og gled deg så godt du kan iallefall til det motsatte er bevist.

Lykke til!!!! dette går nok bra.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Har byttet nick, men tusen takk for gode råd som jeg selvsagt skal ta til meg og leve etter!!! Ble faktisk beroliget nå når jeg ser at dette faktisk er normalt! Lykke til du også, vi er kjempeheldige som klarte det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...