Gå til innhold

Ja ja.. fem dager over IKM..

Anbefalte innlegg

To negative tester og fremdeles ingen tegn til tr...får mensmurringer på kvelden også tenker jeg.NÅ kommer hun, men neida, ingen antydning til blod engang. Bare masse utflod(æsj...beklager). Ellers ingen symptomer på tr, ingen ømme pupper eller noe. Bare utrolig sulten for tiden men det er vel litt årstiden tenker jeg;)

Kanskje el min har vært forsinket tenker jeg(har ikke el-testet så ble bare på feelingen), må jo ha vært det og da er det jo fremdeles håp men har liksom gitt opp litt her. Også er det sååååå kjedelig å vente på tr hvis jeg ikke er gravid. Viljo begynne på ny pp så fort som mulig da.

Ble litt sytete her men, håper dere har hatt en fin dag jenter. (bytter tilbake nicket mitt jeg, har jo teknisk sett ikke kommet i 3pp ennå)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6750378-ja-ja-fem-dager-over-ikm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei. Jeg er så rotete mhp syklusene mine. Vet ikke helt om jeg er over tiden jeg burde forventet mens eller ikke. Testet en "halvpositiv" test,,(viste svakt den "rette" streken). Føles også som jeg skal få mensen..Løper på do hundre ganger på jobb for å sjekke ;-). Å, så forfredelig med denne ventetiden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...