Gå til innhold

er dere mye ut om kveldene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tenker på uten babyen?

Jeg prøver å få trent 2 ganger i uka, men ellers er jeg mye hjemme gitt.. synes det er stress med den pumpinga, og ikke er hun så flink til å ta flaska heller.. men hadde jo vært kjekt med en kafètur i ny og ned da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lite ute om kvelden. Vet ikke helt hva jeg skal gjøe med Tassen da, for det er midt i leggetida, og pumping er noe styr. Får liksom ike ut noe.

Skrevet

er utrolig lite ute...her er d Magnus 24/7...men trives i grunn med d:) men håper d blir bedre om noen mnd ...da er han eldre og sånn:) får sikkert gå litt på kino og shopping uten han da:) d hadde jo vært litt deilig...:):)

Skrevet

Vi i barselgruppa går tur en kveld i uka etter at ungene har lagt seg. Ellers så går jeg på strikkekafe, besøk til venninner, og smykkekurs var jeg nettopp på. Så jeg er alltid ute en kveld i uka, som regel to. Pappaen syns det er kjempekjekt å være alene med henne, selv om hun stort sett sover da...

Skrevet

Lite ute om kveldene. Er på jentetreff 1 x pr mnd da...

Skrevet

Ja det er jeg egentlig.

Snuppa er snart 6 mnd, men det er sambo som har permisjon - og jeg går på skole pluss jobber en kveld i uka.

Ammer ikke - så det er ikke noen hindring.

Snuppa er kjempeenkel å legge, sover senset kl 19 og sover da hele natta - så sålebge sambo er hjemme er det ikkeno problem å gå en tur ut av hjemmet på kvelden.

Men sjelden sambo og jeg er avgårde sammen da. hvis der er det så er det som regel hos noen venner el.l hvor vi kan ha snuppa med oss.

Men til neste helg skal vi på stor fest SAMMEN, svigermor skal ha snuppa - GLEDER MEG MASSE!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...