Reddik Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 mulig dette kommer litt feil ut, men det er ikke meningen....ja, jeg er høygravid og hormonell :-) Mange av innleggene som er signert med anonym er, for meg, uproblematiske og helt normale. Hva er så skummelt med å vise hvem du er? du er jo anonym bak mnicket ditt uansett :-) Jeg synes forumet blir så upersonlig når halvparten av innleggene er signert med "anonym" og det er jo ikke såkalte pinlige spørsmål som blir stilt :-) Og poenget mitt her er ikke at jeg er så opptatt av hvem som svarer og hvem som spør, men jeg synes nick er koseligere enn anonym... Husk, ingen spørsmål er for dumme, det er kun dumme svar! klem fra reddik :-)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Hvis noen vil vere anonym..so what? Har du ikke andre ting å bry deg om?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 du er vell det... syns bare det er et meningsløst innlegg...
Nicki_81 Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Er helt enig. Man er da anonym bak nicket også
Reddik Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 19. oktober 2006 hehe, må le jeg :-) så lenge man får et krasst svar fra en såret anonym sier vel det sitt :-) så koselig å se at du fremdeles er her tillab!
Edelweis Skrevet 19. oktober 2006 #7 Skrevet 19. oktober 2006 ja der må jeg også si meg enig! ingen som vet hvem som hjemmer seg bak niket heller!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #8 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg vet det er folk jeg kjenner personlig på forumet her, som ved hjelp av terminlister osv lett kan finne ut av hvem som skjuler seg bak nicket mitt. Synes derfor det er greit å bruke anonym innimellom, slik at de ikke kan følge med på hver lille bevegelse jeg gjør her inne. Ikke at de skulle ha noen interesse av det, men noen ganger synes jeg at det er det greieste. Kan egentlig ikke helt forklare hvorfor jeg føler det slik. Noen ganger trykker jeg rett og slett anonym-knappen fordi det føles riktig. Jeg kan godt forstå at det er irriterende, men som regel ligger det grunner bak. Man får bare gjøre hva man føler for, og respektere det at man faktisk har et valg her på bim. Nå fks, føles det riktig å trykke anonym-knappen...
tessa 82 Skrevet 19. oktober 2006 #9 Skrevet 19. oktober 2006 enig med reddik...! man er jo her for å ha det hyggelig med mennesker i samme siuasjon som en selv! Har man noe å si i en sak bør man tørre å stå for det man mener... (Jeg kan jo skjønne at noen spørsmål er litt pinlige, så da er det greit å være anonym,men for å rakke ned på andre bør man være ganske sikker i sin sak og stå for det!) Dessuten er man jo ganske så anonym med et nick....
Angelas_Baby Skrevet 19. oktober 2006 #10 Skrevet 19. oktober 2006 Enig med deg Reddik! Forstår at noen ønsker å være anonyme i noen tilfeller som f.eks sex o.l, men syns det er altfor mange anonyme her inne til tider! Og som vi ser i denne tråden er det ofte "frekke" svar fra Anonyme! Ganske så tåpelig innimellom!!
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 19. oktober 2006 #11 Skrevet 19. oktober 2006 ja, sånn virker det på meg også, at dersom noen skal svare frekt eller være ukoselige så bruker de anonymknappen...
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 19. oktober 2006 #13 Skrevet 19. oktober 2006 syns at når anonyme bruker anonym knappen når de svarer frekt og er motbydelige er ganske feige jeg!! hvis du skal være så jævla tøff at du skal svare folk frekt så stå i hvertfall for det du skriver syns nå jeg..
Reddik Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #14 Skrevet 19. oktober 2006 jeg forstår veldig godt at man har lyst til å bruke denne knappen hvis man har et sensitivt spørsmål og kanskje legger ut info som kan spore deg tilbake til ditt virkelige liv. Det jeg sikter til er de innleggene som går på helt normale spørsmål og temaer...vil egentlig ikke nevne noen spesifikke innlegg...men de innleggene som går på hva man skal pakke, hva er lurt å kjøpe inn, hva om ditt og datt av praktiske årsaker....man trenger da ikke å gjemme seg bak anonymknappen da...det er jo helt legitime spørsmål :-) sånn, håper jeg har forklart det bedre da...og full respekt til de som velger å trykke på den berømte knappen hvis de har en årsak til det... :-)
2barns mor Skrevet 19. oktober 2006 #15 Skrevet 19. oktober 2006 Vil bare uttrykke min medfølelse for de som ønsker å bruke anonymknappen når det gjelder sensitive spørsmål eller ønske om opplysninger. Som noen sier, vi er flere her inne som kjenner hverandre og som lett kan finne ut hvem det er på terminlister. Men at folk bruker anonymknappen uansett, synes jeg ikke noe om - men det er jo opp til hver og en hva de ønsker!!!
Chiquita Bananas Skrevet 19. oktober 2006 #16 Skrevet 19. oktober 2006 Er enig med Reddik her.... Man er anonym og hvis man vil være anonym fordi man kjenner noen her inne personlig - så er det bare å skifte på nicket sitt på din private side og bytte tilbake etterpå..... Er så kjedelig å se maaaasse anonyme - litt greit å ha et nick hvis spørsmålet er seriøst og man ønsker å følge opp den personen for å høre hvordan det går med hun. Da slipper man å legge hele situasjonen på hovedteksten.....for å finne rette vedkommende....
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #17 Skrevet 19. oktober 2006 mange takk reddik... anonym, klart jeg er det! med nick tom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå