Gå til innhold

Æsj...I dårlig form:=(

Anbefalte innlegg

Min datter har vært syk noen dager nå. Tenkte at nå har jeg også blitt smitta. Men det eneste er at jeg har såååå innmari hodepine, litt rygg vondt, ekstremt trøtt ( La meg tidlig i går og sov til kl 8 i dag, så fikk mye søvn i natt) Også er jeg småkvalm. Ikke noe feber og føler meg ikke sånn syk. Bare føler meg helt blæææ.

Nå er jeg på dag 19 eller 20 i syklusen. Godt jeg ikke er i min fruktbare uke nå for jeg hadde ikke orket sex nå en gang.

Og det som er så dumt er at paracet funker ikke på meg mot hodepine. Eneste som hjelper for meg er ibux, men det kan jeg vel ikke ta nå ???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6749937-%C3%A6sji-d%C3%A5rlig-form/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg!

Først vil eg ønske deg god bedring!!!!!!!!!!!!!

Ikke noe kjekt med hodepine.... pleier å variere litt eg hva eg tar... har mye vondt i hodet!!

Har av og til tatt en av hver, det har hjulpet endel...

Hører mange sier dert om ibuxen... den er litt verre for magen..

Håper du kommer deg raskt på beina igjen!!!!!!!!!!!

Mange trøsteklemmer til deg!!

Tusen takk attpåklatt.

Helt utrolig, jeg gjesper hele tida, hodet føles som skal sprenges, litt rar i magen/ oppblåst og denne kvalmen.

Trur jammen meg jeg tar 1 ibux jeg nå. For det er ikke noe annet som hjelper for meg.

Klem tilbake.

Usj da juhujenta.. :( det var ikke noe koselig å høre..... Håper du blir fort frisk igjen.. Blir lite tid på meg fremover til å være inne her.. Har fire nattevakter på rad nå, så jeg tror kanskje det bare blir prioritert tid til soving.. Kanskje en tur innom her i løpet av helga for en oppdatering.. Ta vare på deg selv ;)

Tusen takk for det Trine. Ja jeg skal ta vare på meg selv nå.

Det må du også. Ja nå blir skikkelig med jobbing for deg da. Håper det kommer til å gå bra. Ta godt vare på deg selv og lille spiren nå.

Tenker på deg vettu.

Klem

Annonse

Stakkar Juhujenta :0(

Slemme Influensadyret har tatt deg. Jeg hadde sånn innmari hodepine og kvalme i ti dager under min første pp. Trodde jeg var gravid jeg, men neida...Håper du blir frisk snart, kjære venn. God-bedring-klem og babystøv sendes herved over ********************************************************************************************************************

Hilsen

Og nei du, jeg er nok ikke gravid kjære petrinemor. Har ingen tru på det. Sikkert bare noe som går. Men litt rart også, for når jeg blir dårlig så pleier jeg å få feber. Nå er det bare kraftig hodepine, litt kvalm og uggen og mega trøtt.

Tuuuuusen takk Lone snuppa.

Nei, dette er ikke influensa. Da hadde jeg fått feber og ligget rett ut. Men det er i hvertfall et eller annet. Dattera mi skal til faren sin nå og bli der til søndag. Så nå skal jeg bare pleie meg selv og lage kakao med is etterpå. For det fikk jeg såååå plutselig lyst på nå. Nam nam.

Stor klem

viktig å ta vare på seg selv juhujenta!

jeg er alene hjemme idag og har tenkt å trøste/kose meg med biffsnadder til middag idag :) Syns jo litt synd på meg selv her med vond fot, kvalm og menssmerter (og negativ test)... :) hehe. Bare den dumme tanta dukker opp slik at jeg blir kvitt smertene i alle fall... Har jo hatt det sånn i 14 dager nå! Grrrr

Annonse

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....NÅ KOSER JEG MEG MED IS OG KAKAO. Har drømt om dette siden i går. Og nå måtte jeg bare i butikken å få tak i is. Men var nære nippen på å kaste opp...Usj..Men is må jeg ha.

Nå har dattera mi dratt til sin pappa og her er jeg alene. Min kjære kommer ikke hjem før i morgen kveld.

Hvis det er noe trøst, så er jeg akkurat likedan juhujenta :(

slitsomt og irriterende, iallefall når man går å håper på det å være gravid.

Men går desverre utrolig mye magedritt i barnehagene for tiden. Jobber selv i bhg, og er utsatt for masse rart.

Men du kan faktisk bli så dårlig når du er gravid. Jeg var det forrige gang. Ble helt slått ut faktisk, kom meg nesten ikke opp av senga.

Lykek til og god bedring.

*tenker på deg*

Tusen takk liover.

Jeg trur ikke noe på at jeg er blitt gravid, så det er nok bare noe som går ja.Jeg har jo ikke IKM mens før neste helg. Måtte ta en ibux nå jeg for det kjennes ut som hodet sprenges.

Ja dattera mi ble nok smitta av noen i barnehagen tidligere denne uka. For der gikk det omgangsyken og høy feber. Hun fikk heldigvis ikke oppkast, men litt diarè, forskjøla og feber. Men hun er feberfri i dag og mye bedre så da kunne hun dra til sin pappa. Hun er hos han annenhver helg.

Tenker på deg også.

Klem

hm, så rart! jeg har oxo vært så slapp og sliten, med nesten alle graviditetssymptomer... men jeg jobber i barnehage da, så det er vel den forbaska influensaen vi har eglet på oss dessverre :S

God bedring til dere alle sammen jenter, skulle ønske vi var gravide alle, slik at det var verdt å være syk for ;-)

Ja det er tida for det nå Dodli. Mange som er syke. Og for dere som jobber i barnehage kan jo bli veldig fort smitta av alle barna.

Ikke så mye man får gjort med å ta det med ro og pleie seg selv.

Jeg har ikke fått influensa i hvertfall. Føler meg litt piggere nå. Bortsett fra hodepinen,trøtt og slapp. Merkelig.

Men nå føler jeg meg plutselig litt bedre enn det jeg har vært tidligere i dag lioevr. Bare hodepinen og sånn går bort snart. Kunne ønske jeg hade mer overskudd. Har jo null energi for tida. Og det irriterer meg.

Dette møkkaværet gjør det jo heller ikke noe bedre.

smile.

null energi sa du?

kalm?

hodepine?

mensmurringer?

trøtt?

Kom åf å tatt en blodprøve hos doktor dyrego eller noe.

høres mer og mer ut som graviditet dette, spør du meg.

Jeg håper virkelig på dine vegne nå.

Dønn sikker empati dette altså

Vil ikke ha den trua på at jeg er gravid. Vi har jo bare prøvd i 2 pp.

Men i dag var jeg småkvalm, trøtt ( Sovna på sofaen i stad), hodepine, slapp og null energi. MEN, jeg er jo bare på dag 19 eller 20 i dag i syklusen. Har småstikki litt i magen i går og i dag.

Grunnen til at jeg ikke har så tru på denne pp er at min kjære måtte dra om søndags kvelden altså på dag 15 eller 16 i syklusen. Tenker liksom på at jeg har hatt EL denne uka. Men vi hadde sex hver dag fra dag 6 til han dro på dag 15. Hadde 2 dager sexfri.

Men som jeg tenker, siden gynokologen min så på skjermen at EL mi var på vei allerede på dag 6 så kan jeg også hatt tidlig EL. Men det vet jeg ikke, for jeg har ikke brukt EL tester. Angrer på det nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...