Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Har lest at man ikke skal bruke dyner til de aller minste, da de lett kan sparke denne over ansiktet. Hva gjør dere andre? Hva bruker man isåfall dersom man ikke skal ha dyne?
-Helen- Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 jeg skal ha dyne...pakke hun godt inn, og passe på at dyna ikke kommer over ansiktet. aldri hørt at man ikke skal bruke dyne iallefall
lilletrille*28juni* Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 jeg har hørt at en ikke skal ha dyne pga at de kan faktisk bli kvalt..heller ingen bamser eller puter..men jeg komemr til å ha det i vogna, men ikke i senga. skal spørre legen i tillegg..
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Aldri hørt no sånt. Kjenner heller ingen som ikke har brukt dyne. Det kan skje at unger aker seg under dyna, men har aldri opplevd noen farlig situasjon likevel. Noen bruker en pose på barna som de spenner fast i sengen. Den hindrer de å sparke dyna hverken opp eller ned. Har prøvd det, men synes det er så pesete så sluttet fort. Den første perioden er det uansett ingen fare, for de beveger ikke så mye på seg.
suna-78 Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Aldri hørt noe om dette....her blir det dyne! Kommer nok sikkert til å sjekke den lille ganske så ofte i begynnelsen likevel, tror ikke det blir noe problem ; )
-MtG- Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 de bruker da dyne på sykehuset så jeg regner med at det er greit:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå