Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er blitt 3 mnd og har alltid vært mye våken. Plaget med magesmerter i starten, men nå er hun i fin form.

I dag og i går sov hun nesten hele dagen, har ikke feber,men er grinete hver gang hun våkner for mat.

Har aldri vært sånn før...kan hun bli trøttere av å sove mye eller?

Sover de mer når det er økedøgn?

Har heller ikke bæsjet på 2 dager om det har noe å si. Ellers har hun hatt b.bleier 7-10 ganger i døgnet...

Er litt uvant dette her...pleier vanligvis å ha et våkent barn som bæsjer liksom, og nå ligger hun bare der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jr ble 3 mnd forandret alt seg her. Alt fra søvnrytme og mat til hva han greidde. Han var ikke spedbarn lenger rett og slett.

Søvn avler søvn sies det, og at hun er grinete når hun våkner kan jo være at hun er veldig sulten fordi hun har sovet så lenge.

Når de har økedøgn vil de spise ofte, og da vil jeg tro at de sover mindre for å "rekke" alle måltidene.

Så lenge hunikke har vondt imagen, og presser uten å få noe ut så er sikkert ikke bæsjinga noe problem heller, og helt normalt. Det er normalt å bæsje flere ganger om dagen, og det er normalt at det går 2 uker imellom hver bæsjebleie.

Jeg tror ikke du har grunn til å bekymre deg, og hadde jeg vært deg så hadde jeg bare sett det ann og nytt tiden hun sover slk at du kan få gjøre dine egne ting :)

Mest sannsynlig ville du merke det på andre ting enn søvnen bare dersom hun var syk iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...