Mini&Meg Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Har du sett de nye oth´hene live??? Mye fornadringer på de??
mammmamia ** Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Hei :-) Kjenner ei som var på vognmessa i Köln og hun fortalte at det ikke var store endringene. Det var fargene, bagen og hjulene... Bagen blir litt lunere og muligens litt større (var ikke helt sikkert siden hun ikke fikk ta mål), og hjulene var litt forandret... Du kan jo se på linken til bildene jeg la ut i innlegget over her (ang. bagen på OTH), og se selv :-)
Mini&Meg Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2006 okey, har vært å sett på bildene,men får man ikke ensfargete vogner lenger eller er de nye fargene i tilegg til de som allerede finnes? Skal kjøpe oth vogn og luer på om jeg skal kjøpe en som er på salg nå eller vente til den nye modellen kommer?!?!?!?
mammmamia ** Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 joda, det er de nåværende vognene i tillegg til de nye ja:-) hvertfall de ensfargete, og lilla og brun er nye ensfargede...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå