OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Vannet mitt gikk i natt kl 0400, har vært på kontroll og ble sendt hjem igjen pga at det ikke er regelmessige rier. Det skjer absolutt ingenting her, så da blir jeg satt i gang i morgen kl ni.. Håper det guffer opp her snart, er såååå klar for å bli ferdig og bli MAMMA IGJEN!! Nå kommer jeg tilbake med fødselshistorien min:)
Reddik Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Spennende! Og du, jeg tar gjerne imot overskuddslageret ditt av fødestøv etter fødselen!!
Nicki_81 Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Så spennende. Da er du snart ferdig jo =) Lykke til
Møøø Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Oi oi, lykke til da, om du fortsatt er her. Håper for din del at prinsen din er ute i den store verden nå ;o) Gleder meg til å høre fødselshistorien!!
Puttipluttipott*har født* Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Lykke lykke til. Krysser fingrene for at riene kommer av seg selv før kl.9 i morgen. Men uansett, snart er du mamma igjen;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå