Bratsj Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 Så d på flaske/pumpe-tråden at du har kjøpt Avent elektrisk, jeg har også tenkt å anskaffe den - lurer bare på : bråker den mye ?? og har den ledning eller batteri ? Har den manuelle fra forrige barn, men siden jeg pumpet meg hver dag i 9 mndr. så ønsker jeg en elektrisk denne gang (greit likevel å ha den manuelle hvis man skal ha denmed seg ut av huset) Kjøpte du den på apoteket eller babybutikk ? (lurer på om det blir hipp som happ med prisen, tror apoteket tar 1099,- ? )
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 de har ofte mange brukte på finn...om du ikke har noe imot det..jeg kjøpte den gule (medela?) elektrisk for 150kr..røverkjøp altså!
løv@ Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har ikke prøvd den enda, så det med lyden kan jeg ikke svare på. Men den har både ledning og batteri:) Kan jo prøve å starte den i morgen (orker ikke nå) og høre litt på lyden.
løv@ Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 og jeg kjøpte den på apotek, men husker ikke prisen. Kan vel ikke variere så mye? Men jeg betalte over tusen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå