Gå til innhold

Oktober: Forferdelige magesmerter - laang modningsprosess


Gjest

Anbefalte innlegg

I hele går var jeg uvel. På natta hadde jeg konstante magesmerter øverst i magen (som når en må på do). De ga seg ikke. Til slutt måtte vi reise på sjekk på Ahus. Der lå jeg å målte bevegelser/rier i magen, tok blodtrykket, fikk ultralyd, blodprøve osv. Det var veldig betryggende. Jordmor sa at når en skal føde andre gangen, kan det være slike smerter istedet for rier en kjenner, og at mange da tror det ikke er noe på gang enda. Altså at vi kan ta feil. Men jeg ble da sendt hjem igjen, for det var ikke rier på gang enda. Men en kan trygt si at modningsprosessen er igang.

 

Lurer på hvor lenge jeg må vente til fødselen starter. Har termin om 2 dager. Jeg har vært så mye syk av alt mulig, at jeg kjenner meg helt tappa for energi. Orker ikke tanken på fødselssmerter i tillegg. Uff, må ungen komme ut snart - og helst uten smerter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, har faktisk lurt på selv hvordan jeg vil oppleve denne fødselen i forhold til den jeg hadde sist... Har hatt litt vondter i magen men ikke tatt det som noe tegn siden jeg ikke hadde det sist. Føler at det kommer til å skje helt identisk så jeg går og venter på den dumme slimproppen (min fødsel startet dagen etter den gikk.) Men jeg støtter en smertefri fødsel ja ;) Og ikke minst en snarlig fødsel, er LEI LEI LEI!!!!!

 

Gikk du over tiden sist forresten? Hvor stor aldersforskjell på barna blir det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt slike smerter i flere uker og enda er det ingen åpning. I dag er jeg 7 dager over... Men det går raskere med deg, siden du er nær terminen. Uansett får du ikke gått i flere uker før de gjør noe;-) Lykke lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sist gang ble jeg satt igang 4 uker før, så jeg har ikke peiling på når d kan skje denne gang. Slimproppen har gått for flere dager siden... Jeg har termin imorgen, så jeg håper jeg ikke går så lenge over tiden...

 

Det blir sirka 4 år mellom den første og andre ongen. :) Jeg synes alt har vært mye verre denne gang... Gruer meg fælt til fødselen og denne gang.

Lykke til da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mente du egentlig med det. Går det raskere med deg? Blir det ikke heller motsatt? De må vel sette deg igang snart? Jeg er visst litt treig til å forstå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...