Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #1 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hva passer best sammen med Mina av disse navnene? Selma Milly Hannah Tora Sanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 19. oktober 2006 #2 Del Skrevet 19. oktober 2006 Mina og Milly er jo søtt, da. Syns Tora er et fint navn, men litt "hardt" sammen med Mina, hvis det er viktig for deg at de matcher. Hannah har vært såpass pop at jeg ville styrt unna, samme med Selma, men det er et nydelig navn, også sammen med Mina. Mina og Milly eller Mina og Sanna seiler da opp som favoritter, i prioritert rekkefølge. For egen regning vil jeg foreslå Marte/Marta og Maiken Mina og Marta Mina og Marte Mina og Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #3 Del Skrevet 19. oktober 2006 Takk for flotte forslag!! Jeg har også veldig lyst på Milly, men sambo er ikke helt sikker. Storesøster Mina vil ha en Selma... Marta er også et fint navn, synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #4 Del Skrevet 19. oktober 2006 Marta må det bli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
//MAM\\ Skrevet 19. oktober 2006 #5 Del Skrevet 19. oktober 2006 Stemmer på Selma jeg! Hør på storesøster ;-) Mina og Selma hørtes koselig ut. Ellers synes jeg Hannah også er veldig fint! Milly synes jeg hørtes litt sukkersøtt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene J Skrevet 20. oktober 2006 #6 Del Skrevet 20. oktober 2006 Mina er fint navn da:) Milly er fint og passer til Mille Andre forslag Marion Thelma\Telma Lilly Sofia Jenny Olea Oda Matilde Guri Ada Elise Nille Emmy Emma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 21. oktober 2006 #7 Del Skrevet 21. oktober 2006 Milly eller Selma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MillaMia Skrevet 21. oktober 2006 #8 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hva med Mille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #9 Del Skrevet 22. oktober 2006 Milly!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 23. oktober 2006 #10 Del Skrevet 23. oktober 2006 Syns Mina og Selma passer godt jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
volve Skrevet 23. oktober 2006 #11 Del Skrevet 23. oktober 2006 Mina og Milly blir litt Mormor og de åtte ungene, og jeg er ikke så glad i Milly. Tora, Sanna og Selma er mine favoritter og alle går fint sammen med Mina. Ellers går Live, Fride, Vilde eller Synne godt sammen med Mina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå