frupigalopp67 Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 hei jeg er på rugedag 6. lurer på om det kan skade å farge håret,? skal i 40 år dag på lørdag. jeg kjenner meg litt rastløs så jeg kunne trengt å trene litt. noen treningstips kunne komme godt med?
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Du kan jo bare snakke med treningssenteret der du bor, og spørre. Dette bør de kunne... du kan jo ta noen armhevninger, trene litt rygg, der du ligger på magen og løfter mottsatt arm og bein og holder litt før du bytter.. du kan stå å holde i en stol og løfte beine bakover å trene litt rompe. Masse ulike trenings metoder.. Gå inn på www.afpt.no kanskje det er noen tips der.. Lykke til..
termin04.11 Skrevet 19. oktober 2006 #3 Skrevet 19. oktober 2006 Du kan farge håret så mye du vil. Hårfargen kan ikke ødelegge noe på innsiden. Da tror jeg de fleste barn hadde hatt skader...Viktig å føle seg vel i denne tiden!!
Mazza** Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Fikk beskjed idag om at jeg kan gjøre akkuratt det jeg vil i denne rugeperioden og at ingenting kan påvirke de bittesmå egga som er satt inn......de lever uansett sitt eget liv....
Brumm Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Ting som er "utenpå" kan skade det inni...Tenk på nikotinplaster feks.. Og div kremer små barn ikke skal bruke pgs forstyrrelser i hormonbalansen. Jeg har hørt og erfart at farging av hår, k a n være dumt. Men det er pga hormoner i kroppen. Min farge ble annerledes da jeg var gravid... Kan i prinsippet gjøre alt som vanlig, men ikke overdrive. Vedr trening, er jo dette sunt. Kommer ann på hvordan en er vant med å trene til vanlig. Skal ikke få for høy puls. Men vi kjenner vår egen kropp, og vet hva som er "vanlig" for en selv. Men er jo en del forhåndsregler en må ta uansett. Vet feks at for mye koffein kan skade. En treningsøkt er nok deilig, så kos deg da, men ikke slit deg helt ut!!! Kose deg i bursdag!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå