Gå til innhold

Noen som kan anbefale meg en dyktig gynekolog i Oslo?

Anbefalte innlegg

Hei jenter.

Jeg og min samboer skal begynne på utredning.

Kan dere anbefale meg en dyktig gynekolog som er spesialisert på infertilitet i Oslo.

Er ikke så fornøyd med min, trenger en som tar meg på alvor.

Håper dere kan hjelpe meg

Fortsetter under...

Hei du! Jeg har ei kjempetrivelig dame på Smestad som jeg likte godt,og hun satte ting ganske raskt i sving,en undersøkelse og rett til lapraskopi på Ullevål.

De er flere der som er flinke,og vet noen av de andre sliterne som også går dit. Klinikken heter Smestad-gynekologene og er offentlig. Ligger oppå bakketoppen fra Skøyen,i hoffsveien 90 ett-eller-annet :-)

Jeg ble anbefalt dem av fastlegen min fordi jeg skulle starte utredning,de har relativt kort ventetid og er hyggelige. Om de kan utføre spermprøve og kontrastrøntgen vet jeg ikke,antagelig må du på privatklinikk eller sykehus for sånt,men det skal jeg ike si sikkert. Du kan jo ta en telefon å sjekke kanskje?

Annonse

Du skal først til fastlege,de tar noen blodprøver,så får du henvisning til gyn. Dersom du ønsker privat gyn. kan du sikkert kontakte dem direkte. Men det er mye dyrere med privat,så sånn i startfasen er det kjekt med offentlig.

Gynekologen Nils O. P. Farnes på Majorstua. Han er helt fantastisk! Han er forsiktig og forteller alt han gjør! Han sier også ifra om noe kanskje vil svi litt eller være ubehagelig!

Absolut å anbefale!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...