Gå til innhold

I dag har jeg fortalt gladnyheten! :)


StoltMammaForFørsteGang

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg vurderer å bytte jobb og har derfor kjent at det har vært nødvendig og fortelle om graviditeten både til nåværende personalsjef og eventuell fremtidig avdelingssykepleier - en spesiell situasjon... Det har kjentes veldig unaturlig for meg at to perifere mennesker kjenner til graviditeten vår, og ingen nære. De vet det bare av praktiske årsaker, og vi har jo likevel ikke noen andre å skravle med... Så i dag valgte jeg å fortelle det til min beste venninne. Hun gråt av glede og det var en enorm lettelse å si det. Anbefales! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg fortalte det til bestevenninna mi den dagen eg testa positivt (eg testa faktisk på bursdagen hennar!) - fordi eg hadde lovd ho å fortelje det med ein gang noko skjedde (ho visste at vi prøvde også). Det er heilt fantastisk å ha nokon og snakke med om alle dei små plagene og tankane ein går med. Ho har ein son på 1 1/2 år, så ho veit jo godt korleis det er å vere førstegangsgravid :)

 

Heilt einig med Håpefull82 at det er herleg å ha nokon som veit om den store hemmelegheita!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestevenninna mi var med da jeg testet:) Samboeren min skulle på jobb, men var syk og jeg ville ikke gå alene og ta testen. Er så godt å ha noen og dele det med!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene mine skal få vite det om to uker for da skal jeg treffe dem Da er jeg i min åttende uke. Jeg er sprekkferdig allerede så det er godt jeg ikke skal møte dem før da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å, jeg gruer meg til å fortelle foreldrene mine jeg! de har så mange barnebarn fra før (søsknene mine) at de syns de har nok..

 

:)

Så glad for at venninna di tok det så bra! Gledestårer er en fin ting!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg:)

Deilig å kunne slippe gladnyheten litt ut ja:)

 

Har fortalt d til mine aller nærmeste jeg også, to beste venninner, lillebror og to nærmeste kolleger.

Og d er skikkelig deilig å ha noen å snakke med, som jeg ikke må passe meg for hva jeg sier til:)

 

Også, om d skulle gå galt el no, så er d noen å søke støtte hos...

 

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...