Gå til innhold

April: JABBADABBADAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Flere som er jublende glad i dag....hehehehehehe...... Først ble jeg vekka av rørleggere som visstnok hadde avtalt med oss å komme i dag -noe hverken jeg eller gubben har fått med oss... Trodde ikke de skulle komme før om to uker... Så der sto jeg halvkledd i døra..hehe... Så etter tre timer var jobben gjort, og endelig kan vi begynne å gjøre litt selv..!! JUHHU!!!

Og så kom svigermor og leverte snuppa som har vært på overnatting i natt. Det hadde gått over all forventning!! Hun la seg så fint halv åtte og hadde bare trallet dagen lang virka det som.. :) (Hun har aldri villet sove hos dem tidligere..!)

Og så skal foreldrene mine komme i helga sammen med niesa vår. Min far er krabbefisker, og nå er det jo hummersesong... MEN det har omtrent ikke vært en hummer i sikte til nå. Likevel så har han kokt og tatt med de få han har fått, så i kveld skal vi spise hummer!!!!!!!!!!! JUHHHU!!!!!!!!!!! Det beste jeg vet etter pinnekjøtt!!!!!!!!!!! -og fiskeboller i hvit saus.. hehe.. (Ja, sær matsmak..)

MMMMmmmmmmmmmmmm åååååååå som jeg gleder meg nå!!!!!

hilsen en smørblid

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6748874-april-jabbadabbadaaaaaaaaaaaaa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...