Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #1 Skrevet 19. oktober 2006 SKal man "brette" ut leppene til jentene og vaske der inni? Delte meninger her... Mamma sier NEI!!! Jeg mener jeg må ta bort det hvite gugget som kommer...
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg tror att det hvite er noe som beskytter tissen, det er bare hvis det er bæsj i tissen at jeg vasker henne der...
Winterlady Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 Jeg vasker forsiktig inni der med klut når hun bader, ellers ikke.
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 25. desember 2006 #4 Skrevet 25. desember 2006 Spurte en barnelege om det, han sa at det var selvresende og skulle ikke vaskes bort. Synlig bæsj skal jo vaskes bort naturligvis;)
bolla pinsvin Skrevet 24. februar 2007 #5 Skrevet 24. februar 2007 Din mor har rett!!!!! Skal bare vaskes forsiktig hvis det er kommet avføring der. Det hvite gugget som du kaller det forsvinner av seg selv etterhvert. Det skal være sånn. Spør helsesøster hvis du fortsatt er usikker. Hun vil nok bekrefte det din mor sier. Lykke til
bobleplast Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 Du skal selvføgelig vaske godt mellom kjønnsleppene, men ikke i selve skjeden. Skjeden er selvrensende, og det fører mot sin hensikt å vaske eller skylle (som noen gjør..) skjeden - så sant det ikke er kommet avføring i skjeden da, som flere har nevnt.
Maddi Skrevet 16. mars 2007 #7 Skrevet 16. mars 2007 hmmm.... barnelegen sa til meg at jeg skulle vaske bort det hvite mellom kjønnsleppene hver morgen og kveld. Helt forsiktig og bare med vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå